اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم / برگزاری ۴۳ عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در کردکوی

بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم / برگزاری ۴۳ عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در کردکوی
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: ۴۳ برنامه محوری در هفته بسیج در شهرستان کردکوی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ علی اکبر عرفانی در آستانه فرارسیدن هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن عرض تسلیت خدمت بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه گفت: از مردم شریف شهرستان کردکوی باید بخاطر حمایت از مردم حادثه دیده کرمانشاه قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: مردم شهرستان کردکوی از همان دقایق اولیه حادثه زلزله با کمک های غیرنقدی و نقدی خود به مردم زلزله زده کرمانشاه همدردی و حمایت خود را هم نوعان خود به نمایش گذاشتند.

,

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شجره طیبه بسیج، اظهار داشت: بسیج نهاد و یا یک اداره نیست چرا که بسیج متعلق به مردم است و امام خمینی (ره) فرمودند بسیج یعنی متن مردم است.

,

در صحنه بودن فصل مشترک بسیج است

, در صحنه بودن فصل مشترک بسیج است, در صحنه بودن فصل مشترک بسیج است,

عرفانی فصل مشترک بسیج را در صحنه بودن عنوان کرد و افزود: دوست و دشمن فصل مشترک بسیج را در صحنه بودن می دانند، چرا که روزی باحضور در دفاع مقدس در مقابل مزدوران خارجی ایستاد و روزی در خلاء امنیت داخلی به کمک نیروی انتظامی شتافت، روزی برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی مقابل جریان ساختارشکن سیاسی ایستاد و بر فتنه تاخت و امروز هم برای خدمت رسانی به مناطق محروم بویژه در حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه برخاست.

,

این مقام نظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه حضور به هنگام مردم در تمامی صحنه ها باعث پایداری انقلاب تا به امروز شد، گفت: انقلاب را حضور موثر دلسوزان انقلاب در تمامی صحنه ها و عرصه ها حفظ کرد، کسانی که بیرق آنها مزین به تکلیف انقلابی است و با بصیرت و تحلیل انقلابی در هر زمان و مکانی بدون هیچ ادعایی حاضر می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف نقش آفرین است، اذعان کرد: امروز هم همچنان شاهد حضور همه جانبه بسیج در عرصه های مختلف هستیم. 

,

 

,

, ,

دشمنان از تفکر بسیجی می هراسند

, دشمنان از تفکر بسیجی می هراسند, دشمنان از تفکر بسیجی می هراسند,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه دشمنان از تفکر بسیجی می هراسند، اظهار داشت: تفکر بسیجی پشتوانه و عقبه نهاد بسیج است که به آن قوت می بخشد.

,

علی اکبر عرفانی تفکر بسیجی را همانند روحی دانست به کالبد بسیج جان می بخشد، افزود: بدون تفکر بسیجی نمی توان بسیج را به حرکت درآورد.

,

تفکر بسیجی موتور محرکه بسیج است

, تفکر بسیجی موتور محرکه بسیج است, تفکر بسیجی موتور محرکه بسیج است,

وی همچنین تفکر بسیجی را موتور محرکه بسیج عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مصداق بارز آن حرکت بزرگ بسیجی جهان اسلام حضرت امام حسین (ع) بوده است.

,

فرمانده سپاه کردکوی با بیان اینکه تمامی عملکرد و درخشندگی بسیج در حوزه های عمران، آبادانی، علمی و… نشأت گرفته از تفکر بسیجی بوده است، گفت: باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی بعنوان یک تفکر کلیدی و بنیادی در جامعه ترویج شود و رواج یابد، چرا که ترویج و شکل گیری تفکر بسیجی بسیاری از بن بست ها شکسته شده است.

,

عرفانی “بسیج مظهر مردم سالاری دینی” را شعار محوری هفته بسیج امسال دانست و افزود: خدمت به مردم را در بسیج بعنوان یک اصل اجتناب ناپذیر و راهبردی در دستور کار خود قرار داده ایم.

,

استمرار انقلاب اسلامی بواسطه خدمت به مردم تضمین می شود

, استمرار انقلاب اسلامی بواسطه خدمت به مردم تضمین می شود, استمرار انقلاب اسلامی بواسطه خدمت به مردم تضمین می شود,

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی بواسطه خدمت به مردم تضمین می شود، بیان کرد: رویکرد خدمت به مردم در کانون توجه سازمان بسیج است.

,

این مقام ارشد نظامی شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه مردم خود باید سکانداری کنند و حافظ انقلاب اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: مردم مصلحت خود را تعیین می کنند لذا مسئولان باید فقط به مردم خدمت کنند.

,

برگزاری 43 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در شهرستان کردکوی

, برگزاری 43 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در شهرستان کردکوی , برگزاری 43 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در شهرستان کردکوی,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی از برگزاری 43 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج امسال در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: افتتاح طرح های محرومیت زدایی، افتتاحیه کارگاه حصیربافی، برگزاری مسابقات ورزشی، نهضت روشنگری و نشست های بصیرتی همایش نقش زنان در اقتدار بسیج، برگزاری یادواره شهید آبروی محله، دیدار با خانواده های شهدا، گردهمایی مداحان و همایش هادیان سیاسی از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان کردکوی است.

,

علی اکبر عرفانی با بیان اینکه اعتلای بسیج در عرصه های دفاع، فرهنگ، علم و خدمت رسانی در دستور کار سازمان بسیج است، گفت: ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، همایش یاد یاران در روستای میاندره، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، عطرافشانی گلزار شهدا، فراخوانی گردان های بیت المقدس حوزه محور،و اعزام گروه های جهادی برای ساخت خانه محروم از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان کردکوی می باشد.

,

, ,

بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم

, بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم, بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم,

وی با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس از مساجد غفلت کردیم، افزود: مسجد پایگاه اصلی ما مسلمانان بوده است و مسجدمحوری رویکرد جدید سازمان بسیج می باشد، چرا که انقلاب اسلامی بدون مسجد معنا پیدا نمی کند.

,

فرمانده سپاه کردکوی از برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین در مصلی نماز جمعه کردکوی خبرداد و اظهار داشت: برگزاری پیاده روی خانوادگی در روستای درودمحله، تجلیل از بسیجیان نخبه و نمونه، برگزاری یادواره شهدای روستای گرجی محله و مسجد حجتی کردکوی، برگزاری محفل انس با قرآن، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان کردکوی است.

,

همایش باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه کردکوی برگزار می شود

, همایش باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه کردکوی برگزار می شود, همایش باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه کردکوی برگزار می شود,

این مقام نظامی به برگزاری همایش باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه کردکوی اشاره کرد و افزود: امروز بسیج عنوان واحدی است که تمام اقشار برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به آن متمسک می شوند.

,

وی به اعزام گروه های جهادی به جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: تاکنون تعداد 25 نفر از جهادگران کردکویی برای اعزام به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.

,

240 نفر از دانش‎آموزان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می شوند

, 240 نفر از دانش‎آموزان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می شوند, 240 نفر از دانش‎آموزان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می شوند,

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اشاره کرد و افزود: در پنجم آذرماه ‎جاری 240 نفر از دانش‎آموزان شهرستان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام خواهند شد.

,

عرفانی به اعطای تسهیلات 140 میلیون تومانی اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان کردکوی در سال جاری خبرداد و گفت: امید است بتوانیم با کمک تمامی بسیجیان غیور در این عرصه ها توانمندی اسلام برای بهترین نوع از اداره جامعه بشری را به دنیا معرفی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه