اخبار داغ

فرمانده سپاه مه ولات:

بیش از 50 برنامه در هفته بسیج در شهرستان مه ولات برگزار می‌شود

بیش از 50 برنامه در هفته بسیج  در شهرستان مه ولات برگزار می‌شود
فرمانده سپاه مه ولات گفت: سپاه ناحیه مه ولات ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج، برنامه هایی تدارک دیده که بیش از 50 عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار  سیمای مه ولات، اظهار داشت: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده و اگر درگذشته حضور فعال در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته امروز به عنوان عامل بازدارنده ای در مقابل دشمنان قسم خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه مه ولاتگفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا به نقش ارزنده بسیج در جامعه بیشتر پرداخته شود.

,

 

,

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که وابسته به جناح خاص نیست و متعلق به همه احاد کشور است.

,

 

,

مکارم مقدم گفت: اگر بسیج و تفکر بسیجی رهبر انقلاب نبود توطئه ها و فتنه های دشمنان در طول دوران انقلاب می توانست کشور ما را زمین گیر کند، بنابراین با تفکر بسیجی می توان بر تمامی حربه های دشمن فائق آمد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات از اجرای  برنامه های متنوع در عرصه‌های مختلف به مناسبت هفته بسیج  از 29 آبان آغاز و تا 6 آذرماه ادامه دارد،یادآور شد:از برنامه های هفته بسیج در اولین روز دیدار با امام جمعه شهرستان،همایش طلایه داران سازندگی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی،تجلیل از فعالان برتر اقتصادی،برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بسیج جامع پزشکی در مناطق محروم می باشد.

,

 

,

مقدم تصریح کرد: اجرای مسابقه فضای مجازی،نشست بصیرتی،مسابقات ورزشی فوتبال و والیبال،بسیج واندیشه ورزی و تولید علم،تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، یادواره شهدا بسیج دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر برنامه های هفته بسیج است که در طول هفته برگزارمی شود.

,

 

,

مقدم با اشاره به دیگر برنامه های این هفته در شهرستان مه ولات گفت: حضور و شرکت بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه قبل از خطبه‌ها نماز جمعه،همایش حلقه های صالحین، صبگاه مشترک نیروهای بسیج حوزه ذوالفقار شهر شادمهر،آغاز طرح گشت محله محور به عنوان حماسه خدمت و امنیت،افتتاح طرح های خدمات رسانی بسیجیان در روستای مهنه و ارائه میز خدمت در مساجد بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان مه ولات است.

, .,

 

,

فرمانده سپاه مه ولات در پایان از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان مه ولات از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج شهرستان بوده و این اجتماع بزرگ با عنوان شکوه مقاومت در مه ولات برگزار می‌شود.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه