اخبار داغ

فرمانده سپاه بابلسر:

جنس بسیج، جنس پاسداری و صیانت از انقلاب است/ برگزاری 150 برنامه هفته بسیج در بابلسر

جنس بسیج، جنس پاسداری و صیانت از انقلاب است/ برگزاری 150 برنامه هفته بسیج در بابلسر
فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه جنس بسیج، جنس پاسداری و صیانت از انقلاب است، از برگزاری 150 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مشهدسر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: ما شروع هفته بسیج را امسال از 29 آبان تا پنجم آذرماه خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,


وی افزود: برای هفته مبارک بسیج امسال، شعار محوری «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» در نظر گرفته شد چراکه جنس بسیج، جنس پاسداری و صیانت از انقلاب است و به واقع  بسیج یک جنبش خودجوش مردمی و منبعث از یک فرهنگ اصیل اسلامی است و نشان داد که حد و مرز نمی‌شناسد و چنانچه تشخیص داد هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر و هجمه دشمنان قرار گرفته پای در رکاب جهاد نموده و به‌هنگام و به‌جا وارد میدان خواهد شد و باحضور موثر خود نقش بی‌بدیل و اثرگذار خویش را ایفا خواهد کرد.

,
,

 

,

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: ما نیز امروز برای پاسداشت عظمت کار آن حماسه‌سازان تاریخ ساز وظیفه خطیر و مهمی داریم که ان‌شاءالله بتوانیم به احسن وجه آن را به سرانجام برسانیم. به همین منظور به جهت گرامیداشت ایام هفته مبارک بسیج دو برنامه شهرستانی به میزبانی فرماندار محترم برگزار می‌شود.

,


حسین‌نژاد ادامه داد: از طرفی امسال بیش از 150 برنامه به مناسبت هفته سراسر مبارک بسیج از سوی پایگاه‌های مقاومت در سطح محلات اجرا خواهد شد.

,
,


وی تصریح کرد: در برنامه‌های هفته بسیج در سال 96 ما برنامه‌های این ایام را بر اساس چهار رویکرد اساسی و ماموریتی  که مد نظر ریاست محترم سازمان بسیج بوده انجام خواهیم داد، تشکیل و ایجاد کمیته خدمت‌رسانی در شهرستان‌ها به جهت تسریع در ماموریت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی واقتصاد مقاومتی، بحث فرهنگی و فضای مجازی و رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله محور.

,
,


فرمانده سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: در اولین روز هفته بسیج یعنی در 29 آبان‌ماه دومین جلسه هماهنگی برای گشت‌های محله‌محور بسیج را با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، دادستان و فرماندهان حوزه‌های بسیج به اتفاق روسای کلانتری‌ها در مجموعه سپاه جهت ایجاد هماهنگی‌های بیشتر برای انجام این ماموریت مشترک خواهیم داشت. چون نخستین روز هفته بسیج، با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» آغاز می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی خواهد بود تا ما موج همدلی و مشارکت و همراهی مردم شهرستان شهیدپرور بابلسر با آسیب‌دیدگان کرمانشاه را از طریق اعزام کاروان کمک‌های نقدی و غیرنقدی این مردم ولایت‌مدار به نمایش  بگذاریم. از طرفی در این روز ان‌شاءالله، مسئولان از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بازدید خواهند کرد، بازدید عزیزان وظیفه را از سازمان فنی حرفه‌ای خواهیم داشت، همچنین ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح حوزه‌های مقاومت.

,
,


حسین‌نژاد اضافه کرد: در روز دوم از هفته مبارک بسیج که با عنوان محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی نامگذاری شده است، تلاش و کوششمان معطوف به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای هم‌وطنان مظلوم ما در استان کرمانشاه خواهد بود و اینکه ثبت‌نام از عزیزانی که دارای تخصص‌هایی در زمینه بنایی، گچ کاری، معماری، لوله کش ساختمان و سایر مشاغل در سطح پایگاه‌ها و بسیج سازندگی ناحیه خواهیم داشت، همچنین با عنایت به اینکه باید در ساخت، مرمت و بازسازی خانه‌های تخریب شده هم‌وطنان غرب کشور استان مازندران وباطبعه آن شهرستان بابلسر نیز مشارکت کنند، ان‌شاءالله از ظرفیت و پتانسیل شهرستان و مردم فهیم و ولایت‌مدار نیز بهینه استفاده خواهیم کرد و اینکه در این هفته مبارک بازدیدی از پروژه‌های در دست ساخت نظیر خانه محروم و ساخت حوزه مقاومت خواهیم داشت.

,
,

 

,

وی ادامه داد: همچنین در این روز پیش‌بینی شده که تیم‌های درمانی درمانگاه باب‌الحوائج سپاه در سطح محلات و رده‌های مقاومت و همچنین سطح مدارس اعزام و عزیزان تحت ویزیت رایگان قرار گیرند، به خواست خدا با برنامه ریزی که انجام شد مقرر شد از کارگاه‌های کوچک نیز که در گذشته به‌دلیل پاره‌ای از مشکلات مالی مورد حمایت سپاه شهرستان قرار گرفتند بازدید میدانی به‌عمل آید.

,


فرمانده سپاه بابلسر گفت: در روز سوم از هفته بسیج ما با عنوان «اعتلای فرهنگی و اجتماعی» برنامه‌های متنوعی را خواهیم داشت، ازجمله همایش ائمه جمعه وجماعات، همایش هیت امنا و کانون‌های قرآنی، نشست‌های فرهنگی و بصیرتی، دیدار با جانبازان و خانواده معظم شهدا ون خبگان علمی. دیدار با ائمه محترم جمعه، برگزاری مسابقات مقاله نویسی وکتابخوانی و چندین برنامه دیگر از اعم برنامه‌هایی هستند که در روز چهارم هفته بسیج که با عنوان «اندیشه‌ورزی و تولید علم» نام گذاری شده، انجام خواهد شد.

,
,


حسین‌نژاد تصریح کرد: روز پنجم هفته بسیج «مسجد محوری و ولایت‌مداری» نام‌گذاری شده . در این روز نشست‌های سیاسی، حضور در نماز جمعه، ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح مصلی، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه نماز جمعه در مصلی المهدی شهرستان بابلسر، معرفی بسیجیان نخبه در مساجد و تقدیر از بسیجیان و هیت امنا و ده‌ها برنامه‌های دیگر را خواهیم داشت.

,
,


وی بیان کرد: برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج که با عنوان «بسیج، دولت مقاومت و استکبار ستیزی» است شامل گشت‌های بسیج محله محور جهت ارتقای سطح امنیت محلات، تبیین راه‌های مقابله با استکبار، نشست بصیرتی، گلباران قبور شهدا که در سه بخش انجام خواهد شد که البته در بخش مرکزی با حضور کلیه مسئولان و نیروهای نظامی و انتطامی انجام خواهد شد.

,
,


فرمانده سپاه بابلسر در پایان گفت: در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی» همایش شکوه مقاومت با حضور بیش از 2 هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، کوثر و بسیج دانش‌آموزی را در خیابان پاسداران جنب سپاه با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی که راس ساعت 8 صبح  برگزار خواهد شد را خواهیم داشت.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه