اخبار داغ

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی:

کشورهای اروپایی مراقب حرکات خود باشند که موجب آشوب در دنیا نشود/با عمل کردن به شعار سال 96 خللی به اقتصاد و امنیت کشور وارد نمی شود

کشورهای اروپایی مراقب حرکات خود باشند که موجب آشوب در دنیا نشود/با عمل کردن به شعار سال 96 خللی به اقتصاد و امنیت کشور وارد نمی شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما از وزیر خارجه ومسئولین فرانسه و کشورهای اروپایی این است که مراقب حرکات خود و شیطنت خناسانی مانند آل سعود و صهیونیست ها باشند و کاری نکنند که با حرکات خود آشوبی در دنیا ایجاد کنند که جمع کردن آن غیرممکن باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با بیان اینکه ما به تازگی تحریم نشده ایم بلکه 38 سال است که از طرف آمریکا و هم پیمانانش تحریم هستیم، گفت: روند تحریم ها علیه کشور ما فراز و نشیب هایی داشته است و برخی از کشور خیلی زیر بار آمریکا در برخی از زمان ها نرفته اند و ارتباطاتی با ما داشته اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس کشورهای اروپایی و آمریکایی و هم پیمانان آنها نه تنها ما را تحریم کرده بودند بلکه در مقابل ما ایستادند؛ آنها با قرار دادن امکانات نظامی، کمک های مالی و نیروی نظامی در اختیار رژیم بعثی عراق درمقابل ما قرار گرفتند.

,

 

,

وی با بیان اینکه واردات و قاچاق بی رویه کمر اقتصادی کشورمان را شکسته است، ابراز کرد: در این سال ها مقدار تحریم ها شدت فشارها بیشتر شده این درحالی است که هر زمان تحریم ها را بیشتر کردند به نفع ما بوده است؛ و زمانی که مقداری از تحریم ها برداشته می شود، عده ای درآمد تریلیاردی از واردات کالا دارند بنابراین با افزایش فشارتحریم بر کشور، ما مقاوم تر شده وبیشتر روی پای خودمان می ایستیم.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی اذعان داشت: ابتدای انقلاب زمانی که آمریکایی ها از ایران فرار می کردند اینگونه عنوان می کردند که شما ما را اخراج می کنید اما مجبور می شوید که باز ما را برگردانید چرا که از سلاح ها و هواپیماهایی که به شما فروختیم، نمی توانید استفاده کنید.

,

 

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما تحریم ها باعث شد که نه تنها بتوانیم از سلاح ها و هواپیماها استفاده کنیم بلکه توانستیم سلاح هایی با کیفیت بهتر تولید کنیم که امروز آمریکا، صهیونیسم و آل سعود به وحشت افتاده اند و خود را به آب و آتش می زنند تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه باتحریم نمی توانند مقابل پیشرفت ایران بایستند، افزود: تحریم ها موجب شد آنچه که نیاز داریم با تلاش به دست آوریم؛ همانگونه که سی سال قبل آمریکا و هم پیمانانش گمان نمی کردند ایران بتواند به علم هسته ای و فناوری دست پیدا کند اما دیدند که توانست تا غنی سازی بیست درصد هم پیشرفت کند.

,

 

,

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: اکنون هم بدانند اگر برجام را نادیده بگیرند و تعهدات خود را عملی نکنند ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد و غنی سازی اورانیوم را از سر خواهیم گرفت وقطعا به خواسته های خودمان دست پیدا خواهیم کرد.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم ها و تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست؛ نزدیک به نیم قرن است که ما را تحریم می کنند و تحت فشار قرار می دهند که به لطف خدا و با رهبری حضرت امام در ابتدای انقلاب و رهبری خردمندانه و شجاعانه مقام معظم رهبری ما توانستیم به چیزهایی که آنها اصلا فکرش را نمی کردند دست پیدا کنیم .

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی مطرح کرد: اگر دولتمردان، مجلس و ملت دست به دست یکدیگر بدهند و شعاری که مقام معظم رهبری برای سال 96 انتخاب کرده سر لوحه کارهایشان قرار دهند، هیچ خللی به اقتصاد و امنیت کشورمان وارد نخواهد شد و اگر در حال حاضر می بینیم که مشکلی در جایی پیش می آید، این مسئله بر می گردد به اینکه ما وظیفه خودمان انجام ندادیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که به اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و  برخی از ما مسئولین تنها به نوشتن کتاب، بروشور و برگزاری همایش و اقدامات این چنینی اکتفا کردیم در حالیکه این اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری نیست.

,

 

,

 

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تهدیدات و تحریم ها نمی تواند به ما آسیب برساند اما با تفرقه بین خودمان و اینکه برخی مواقع داشته های خود و سپاهی که امام فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود، زیر سوال می بریم، قطعا دشمن ازاین امر سواستفاده می کند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات 1+5 به کرات تیم مذاکره کننده را تأیید کردند اما از آن سو هم تأکید داشتند که مراقب لبخندها غربی ها باشید؛ مراقب باشید که بد عهد و بدپیمان هستند و ازابتدای انقلاب چندین مرتبه عهدشکنی کرده اند اما دقت نظر لازم در این زمینه انجام نشد.

,

 

,

وی گفت: ما به صورت یک جانبه تمام تعهدات خود را عمل کردیم بدون اینکه آنها یک تعهد خود را عملی کنند؛ این اقدام موجب پررو شدن طرف مقابل شد بر همین اساس مقام معظم رهبری فرمودند اگر شما یک قدم عقب نشینی کنید آنها صد قدم جلو می آیند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: هم اکنون وزیر امور خارجه فرانسه در عربستان و بحث موشکی ایران را که اصلا جزء مسائل مورد توافق 1+5 نبوده است، زیر سوال می برد که درخواست ما از وزیر خارجه ومسئولین فرانسه و کشورهای اروپایی این است که مراقب حرکات خود و شیطنت خناسانی مانند آل سعود و صهیونیست ها باشند و کاری نکنند که با حرکات خود آشوبی در دنیا ایجاد کنند که جمع کردن آن غیرممکن باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه