اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل پست استان یزد:

بهاباد تنها شهر فاقد پلاک کدپستی در استان یزد است

بهاباد تنها شهر فاقد پلاک کدپستی در استان یزد است
معاون پشتیبانی اداره کل پست استان یزد گفت: متأسفانه فقط بهاباد تنها شهر استان یزد است که فاقد پلاک کدپستی است که شهرداری بایستی به تعهداتش عمل نماید و نسبت به نصب پلاک اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بهاباد نیوز،معاون پشتیبانی اداره کل پست استان یزد مشکل پست بهاباد را فقط در بحث توزیع عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه قبول نامه ها و بسته های پستی در دفتر پیشخوان انجام می شود، تنها مشکل مربوط به توزیع است که این مشکل با زمانبندی ساعت کاری دفتر پست بهاباد حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی محمد رحمانی پور اذعان کرد: میانگین مرسولات پستی در بهاباد 150 نامه و بسته در روز است که در سطح استان بسیار کم است؛ درحقیقت پست بهاباد زیان ده می باشد بطوریکه در هفت ماه گذشته در مقابل درآمد 160 میلیون ریالی برای قبول نامه ها و مرسولات، جهت توزیع نامه ها و بسته های پستی شهرستان مبلغ 240 میلیون ریال هزینه شده که با روند فعلی اضافه کردن نیروی انسانی به دفتر پست بهاباد مقدور نمی باشد.

,

وی به لزوم بهنگام سازی اطلاعات کدپستی و نصب پلاک کدپستی شهری و روستایی اشاره نمود و گفت: با همت شوراها و دهیاران در 99 درصد روستاهای بهاباد پلاک پستی نصب شده است و متأسفانه فقط بهاباد تنها شهر استان یزد است که فاقد پلاک کدپستی است که شهرداری بایستی به تعهداتش عمل نماید و نسبت به نصب پلاک اقدام کند.

,

معاون مدیر عامل پست استان مشکل مهم توزیع نامه ها و مرسولات را بدون نام بودن تعدادی از کوچه های شهر بهاباد دانست و از فرماندار خواست در این رابطه شهرداری همکاری بیشتری داشته باشد.

,

در پایان این دیدار مقرر شد از طرف اداره کل پست استان ساعت کاری پست بهاباد به نحوی تقسیم شود که نیروی پست بتواند بخشی از صبح را به پاسخگویی به ارباب رجوع اختصاص دهد و در خصوص نامگذاری کوچه ها و نصب پلاک کدپستی در شهر بهاباد جلسه ای با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار گردد.

,

فرماندار بهاباد در این دیدار باتوجه به کمبود نیروی انسانی در دفتر پست بهاباد به نارضایتی تعدادی از مردم از وضعیت توزیع بسته های پستی اشاره نمود و گفت: تنها اداره ای که نسبت به قبل از شهرستان شدن بهاباد پرسنل آن کمتر شده پست است.

,

عباس اقبال خواستار بهبود هرچه سریعتر وضعیت تحویل بسته های پستی به مردم در شهر و روستاها شد و گفت: هر فردی که مسئولیتی را قبول می کند باید بدون هیچگونه بهانه ای آن را به بهترین نحو انجام دهد.

,

 وی ضمن اشاره به پراکندگی و وسعت شهرستان  بهاباد گفت: این وضعیت باید مورد توجه مسئولین برای ارائه خدمات پستی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه