اخبار داغ

روایت پدر یکی از جان‌‌باختگان قطار تبریز-مشهد از کوتاهی مسئولان در پیگیری مسببان حادثه؛

بعد از گذشت یک‌‌ سال هنوز دادگاهی تشکیل نداده‌‌اند/ جلسه رسیدگی را برگزار و بگویید مقصر جان‌‌باختگان بودند تا راحت شویم!

بعد از گذشت یک‌‌ سال هنوز دادگاهی تشکیل نداده‌‌اند/ جلسه رسیدگی را برگزار و بگویید مقصر جان‌‌باختگان بودند تا راحت شویم!
مرتضوی با انتقاد از تعلل مسئولان در برگزاری جلسه رسیدگی و مجازات مسببان حادثه قطار تبریز-مشهد، از ترفند وزارت راه برای جلب رضایت شکات با پرداخت پول به شرط عدم تشکیل دادگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میروهاب مرتضوی در گفت‌‌وگو با آناج با اشاره به سانحه قطار تبریز-مشهد که در آذرماه سال گذشته رخ داد، ابراز کرد: تعدادی از خانواده‌‌های جان‌‌باخته را بدون اینکه دادگاهی تشکیل و مسببین حادثه مشخص شوند دعوت کرده‌‌اند بیمه و با پرداخت پول رضایت گرفته‌‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: اکنون ما چند نفر ماندیم که پولی نگرفته‌‌ایم و منتظر تشکیل دادگاه هستیم که بعد از یکسال هنوز تشکیل نشده است؛ دلیلش را هم نمی‌دانیم و به ما هم نمی‌‌گویند که چرا تشکیل نمی‌شود.

,

پدر یکی از جان‌‌باختگان سانحه قطار تبریز-مشهد با بیان اینکه در این یک سال حتی یک بار هم مسئولان و مسببین حادثه را به دادگاه نخواسته‌‌اند تا جوابگوی سوالات ما باشند، توضیح داد: با توجه به اینکه پرونده‌‌های ما را دادگاه سمنان به شعبه 8 تهران فرستاده است، بنده چند روز پیش به آنجا زنگ زدم گفتم چرا دادگاه را تشکیل نمی‌‌دهید، جلسه رسیدگی را برگزار و به ما بگویید که مقصر حادثه وابستگان ما بوده‌‌اند، در این صورت راحت می‌‌شویم!

,

وی اذعان کرد: یک سال است که زندگی نداریم؛ الان ما شش نفر مانده‌‌ایم که رضایت نداده‌‌ایم، از آن گذشته بنده اگر در این راه تنها هم بمانم تا قیامت هم دادگاه تشکیل ندهند و مقصر این حادثه را مشخص نکنند رضایت نخواهم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه