اخبار داغ

صدای اهالی شهرک سیدی بعد از 8 سال به گوش مسئولین رسید؛

پروژه تاریخی پل سیدی طی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود

پروژه تاریخی پل سیدی طی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود
پروژه پل سیدی شهر کرمان که به پروژه ای تاریخی شهره شده است بالاخره بعد از 8 سال پیگیری مکرر رسانه ها قرار است تعیین تکلیف شود، این خبر را نائب رئیس شورای شهر کرمان بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بوتیا نیوز  پروژه پل سیدی شهر کرمان که به پروژه ای تاریخی شهره شده است بالاخره بعد از 8 سال پیگیری مکرر رسانه ها قرار است تعیین تکلیف شود، این خبر را نائب رئیس شورای شهر کرمان بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز ,

پل سیدی از جمله تقاطع های غیر هم سطح شهر کرمان است که سال هاست از برنامه زمان بندی خود عقب مانده و علیرغم وعده های مکرر به اتمام نرسیده است، آخرین وعده راه اندازی این پل را شهردار قبلی کرمان داد که قرار بود در شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این پل نیمه کاره هم چنان جان شهروندان کرمانی را تهدید می کند.

,

شهرک سیدی از مناطق محروم کرمان است که شاید به همین دلیل صدای اهالی این منطقه در این 8 سال به گوش هیچ مسئولی نرسیده است و یا اگر رسیده بی تفاوت به وضعیت آن ها از کنار این مسئله عبور کرده اند.

,

 

,

یکی از اهالی شهرک سیدی در رابطه با وضعیت این پل گفت: ما نمی دانیم با چه زبانی با مسئولین حرف بزنیم که متوجه شوند، من و بسیاری از اهالی بارها به شهرداری مراجعه و درخواست کردیم که زودتر این پل تعیین تکلیف شود ولی فایده ای نداشت و فقط هر سال می آمدند و کنار این پل عکس می گرفتند تا به مقامات بالا دستی نشان دهند که پیشرفت کارشان در چه حد بوده است، من نمی دانم چگونه گزارش پیشرفت کار برای یک پل 8 سال نیمه کار می فرستادند.

,

 

,

این شهروند کرمانی بیان کرد: پل های سایر نقاط شهر که هزینه آن چندین برابر پل سیدی بود خیلی زود ساخته و تمام شد ولی این پل هم چنان معلق مانده و با کوچکترین تصادفی راه بسته می شود و مردم مجبور می شوند برای عبور و مرور از کوچه عبور کنند.

,

 

,

مسئولین چگونه کار می کنند که بعد از 8 سال هنوز نتوانستند این پروژه را به اتمام برسانند؟

, مسئولین چگونه کار می کنند که بعد از 8 سال هنوز نتوانستند این پروژه را به اتمام برسانند؟, مسئولین چگونه کار می کنند که بعد از 8 سال هنوز نتوانستند این پروژه را به اتمام برسانند؟,

 

,

یکی دیگر از اهالی شهرک سیدی بیان کرد: مسئولین خواب هستند و نمی دانم چگونه کار می کنند که پروژه به این کوچکی این همه سال باید طول بکشد، افراد زیادی اینجا کشته شدند، جواب خون این ها را چه کسی می دهد؟

,

 

,

وی با بیان اینکه مسئولین کی می خواهند به فکر مردم و بدبختی های آن ها باشند، تصریح کرد: مگر مردم این منطقه اهل این شهر نیستند، مگر انسان نیستند اگر نمی خواستند پل بزنند چرا شروع به کار کردند، همان چهار راه خیلی بهتر از این وضعیت بود و مردم استفاده می کردند ، سالی دو تیکه آهن روی این پل می گذارند و می روند تا سال بعد، ما هم انسانیم.

,

 

,

پروژه پل سیدی طی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود

, پروژه پل سیدی طی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود, پروژه پل سیدی طی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود,

نائب رئیس شورای شهر کرمان در خصوص وضعیت این پل در روزهای گذشته یادداشتی نوشته بود که طی آن از شهردار درخواست کرده بود تا وضعیت این پل را تعیین تکلیف کند، اما مگر یکی از وظایف شورای شهر رسیدگی به امور شهری در همین زمینه ها نیست، به همین دلیل از او خواستیم که اقدامات شورای شهر در این زمینه را برای ما بیان کند که رد ادامه به آن اشاره می شود.

,

 

,

علی بهرامی در گفت و گو با بوتیا نیوز اظهار کرد: تا کنون در چندین جلسه تخصصی شورای شهر، مسئله پل سیدی بررسی شده است که این بررسی ها اداهه دارد و در یکی دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

, بوتیا نیوز,

 

,

نائب رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک با پیمانکار به صورت قطعی اتمام حجت می شود و با بررسی مسائل حقوقی این پل اگر پیمانکار مقصر شناخته شود خلعیت می شود و کار با یک پیمانکار جدید ادامه پیدا می کند.

,

 

,

بهرامی خاطر خاطر نشان کرد: در یکی دو ماه آینده تصمیم نهایی در خصوص پل سیدی گرفته می شود و در صحبتی هم که با شهردار کرمان صورت گرفت تاکید کردیم که دراولویت ها کاری ایشان همین مسئله پل سیدی قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه