اخبار داغ

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور:

هدف حکومت اسلامی متحول ساختن جامعه است/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است

هدف حکومت اسلامی متحول ساختن جامعه است/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است
مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور گفت: هدف حکومت اسلامی متحول ساختن جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، دوازدهمین همایش ائمه جماعات، هیأت امناء مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم با حضور مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور و سایر مسئولین ادارات این شهرستان با همکاری سپاه ناحیه طارم و ستاد تبلیغات اسلامی در مسجد امام حسین(ع) شهر چورزق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام عینعلی باقری مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور در این مراسم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و هفته وقف خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: از پیامبرگرامی اسلام روایت است امنیت و سلامت دو نعمت مجهول هستند تا فوت نشوند انسان قدر آنها را نمی داند.

,

وی با اشاره به نقش و اهمیت روحانیت در جامعه افزود: دنیا به روحانیت بعنوان یک قدرت جهانی نگاه می کند.

,

باقری هدف از برگزاری این همایش را معرفی هر چه بیشتر مساجد توسط مسئولین به مردم دانست و یادآور شد: انحرافات موجود در جامعه با خون پاک شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مساجد و خانه ائمه معصومین(ع) جلوگیری و خنثی می شود.

,

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور ابراز کرد: امروزه اساسی ترین مسأله توجه به پایگاههای اصلی شکل گرفته قبل و بعد از پیامبر گرامی اسلام است گفتنی است محلی که قبل از خلقت مخلوقات عالم بوجود آمده بود مکه بود.

,

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: امروزه باید تحلیل جهانی از بسیج صورت گیرد بنابراین تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است گفتنی است از بدو تشکیل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کجا با تفکر بسیجی ورود پیدا کردیم موجب پیروزی شد.

,

حجت الإسلام باقری با اشاره به نقش و اهمیت وقف در زندگی انسانها از آن بعنوان صدقه یاد کرد و افزود: اولین واقف در اسلام خود پیامبر گرامی اسلام بود.

,

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور اساسی ترین وظایف هیأت امنای مساجد را حفظ آمار معنوی، تلاش در پاکیزه نگهداشتن مساجد، تولی و تبری، مقابله با جنگ نرم دشمن و بصیرت افزایی و ..برشمرد.

,

DSCF5188

, DSCF5188, DSCF5188,

DSCF5193

, DSCF5193, DSCF5193,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه