اخبار داغ

مدال برنز مسابقات جودوی هلند بر گردن جواد محجوب

مدال برنز مسابقات جودوی هلند بر گردن جواد محجوب
جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم چنارانی، مدال برنز مسابقات گرند پری هلند را برگردن آویخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، جواد محجوب، جودوکار چنارانی وزن به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم و یکی از ۲ نماینده ایران در المپیک ریو، با شکست حریف اتریشی خود توانست مدال برنز مسابقات گرند پری ۲۰۱۷ شهر لاهه هلند را از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی در مبارزه اول خود ون هینل از آلمان را شکست داد و در یک‌چهارم نهایی از رقیب هلندی خود شکست خورد و از کسب مدال طلا بازماند.

,

 

,

 محجوب در گروه بازنده‌ها بنجامین هارمگنیس از بلژیک را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت و در رده‌بندی نیز جودوکار اتریشی را در 44 ثانیه ایپون کرد و بر سکوی سومی مسابقات گرند پری ۲۰۱۷ لاهه هلند ایستاد.

,

 

,

این رقابت‌ها اولین حضور محجوب بعد از بازگشت مجدد وی به جودو است؛ محجوب پیش‌ازاین به‌منظور شرکت در مسابقات MMA ایران را به مقصد تایلند ترک و با جودو خداحافظی کرده بود؛ اما وی با تجدیدنظر در تصمیم خود مجدد به جودو برگشته است و در اولین حضور رسمی خود در این رشته ورزشی، توانست این مدال ارزشمند را به ایران بیاورد.

,

 

,

محجوب نایب‌قهرمان و قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و دارنده یک طلا، یک نقره و ۵ برنز در رقابت‌های مختلف گرند اسلم و گرندپری در رشته جودو است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه