اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز؛

تمام پاساژهای سطح شهر طرح ایمنی دریافت کرده‌‌‌اند/ شهرداری برای تسهیل عملیات اطفاء حریق کوچه‌‌ها را تعریض کند

تمام پاساژهای سطح شهر طرح ایمنی دریافت کرده‌‌‌اند/ شهرداری برای تسهیل عملیات اطفاء حریق کوچه‌‌ها را تعریض کند
طالب‌‌نژاد از ابلاغ طرح ایمنی به پاساژها با کمک دادستانی تبریز خبر داد و گفت: تمام مجتمع‌‌هایی که ابلاغیه دریافت کرده‌‌اند ملزم به اجرای آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود طالب نژاد در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه پاساژهایی در سطح شهر وجود دارند که ما آن‌ها را شناسایی و برایشان طرح ایمنی صادر کرده‌‌ایم، تاکید داشت: این پاساژها ملزم به اجرای طرح هستند؛ تعدادی از صاحبان این مکان‌‌ها بودند که از دریافت این ابلاغیه‌‌ها سرباز می‌زدند اما به کمک دادستانی ابلاغیه‌‌ها صرت گرفت و طرح‌‌های ایمنی ساخنمان‌هایشان را دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: بعضی از این مجتمع‌‌ها همچون پاساژ شمس، قطران و مولانا متعلق به شهرداری هستند و در حال تکمیل طرح‌‌های خود می‌‌باشند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز در مورد پاساژهای تازه تاسیس نیز اظهار کرد: هرکدام از این مجتمع‌‌ها که از شهرداری پروانه ساختمانی یا پایان کار دریافت کرده‌‌اند چون دریافت پایان کارمستلزم آن است که طرح ایمنی خود را دریافت و تکمیل کنند، لذا از مجتمع‌‌هایی که پایان کار گرفته‌‌اند قطعا بازدید به عمل آمده است.

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شهرداری باید فکری به حال کوچه‌‌هایی که عرضشان کم است کند؛ طرح جامعی برای تعریض این کوچه وجود دارد که عرض قانونی آنها شش متر است ولی ما نیز تمهیداتی برای چنین مکان‌‌ها داریم؛ قطعا اگر عرض کوچه‌‌ها افزایش پیدا کند باعث تسهیل در امر کمک رسانی و خاموش کردن هرچه سریع‌‌تر آتش سوزی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه