اخبار داغ

آهنگ زیبای جوان چرامی در وصف رهبرانقلاب+دانلود

آهنگ زیبای جوان چرامی در وصف رهبرانقلاب+دانلود
جوان سوقی با ورود به عرصه خوانندگی حماسی،ارادت خود را به رهبر انقلاب نشان داد و هدفش را ترویج ارزش ها و اشخاص انقلاب اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام؛ امروزه خوانندگی یکی از مهمترین عرصه های مورد علاقه هنردوستان و جوانان شده است. استان کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از استانهایی است که بیشترین رشد را به نسبت کشوری در این موضوع داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

«آرمین کرم پور» اهل شهرستان چرام یکی از علاقه‎مندان به موسیقی ارزشی و انقلابی است که در سطح استان با قطعه زیبای «رهبر من» شناخته می شود.

,

 

,

جوان سوقی با ورود به عرصه خوانندگی حماسی، ارادت خود را به رهبر انقلاب نشان داد و هدفش را ترویج ارزش ها و اشخاص انقلاب اسلامی دانست.

,

 

,

آهنگی که برای علاقه به رهبر انقلاب و نشاندن اشخاص باارزش انقلاب به دیگران اجرا شده بود، آن هم توسط یک خواننده جوان شهرستانی است.

,

, ,

 

,

آرمین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد: شعارش در موسیقی « فریادی از جنس اعتقاد و آرمان» است.

,

 

,

وی ادامه داد: یک وقت این فریاد می شود «سراب آیین» که فریادی است بر سر استکبار و یک وقت دیگر این فریاد می شود «اوج گمنامی» که از جنس بغض یک ملت است.

,

 

,

کرم پور گفت: هنرمندان میتوانند  ارزش های دینی را به قاب تصویر بکشند.

,

 

,

وی با همکاری و مشورت خوانندگان مطرحی همچون حامد زمانی و محسن یگانه انگیزه بهتری پیدا کرده است و احتمال اینکه در کارهای بعدی تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ از من به گوش برسد،هم بسیار زیاد است.

,

 

,

این خواننده جوان  اولین اثر جدی خود را با عنوان «رهبر من» با هدف شناخت اشخاص انقلاب و نشاندن الگو ها و اهداف مسیر انقلاب اسلامی اجرا کرده است که اثر بعدی خود را با همکاری خوانندگان حماسی منتشر می کند.

,

 

,

دانلود آهنگ «رهبر من» :

,

, , ,

گفتنی است این آهنگ با تنظیم سعید مغانى و میکس صدای محسن یگانه و خوانندگی آرمین کرم پور منتشر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه