اخبار داغ

علت دشمنی ضد انقلاب با مردم زلزله زده کرمانشاه چیست؟+عکس

علت دشمنی ضد انقلاب با مردم زلزله زده کرمانشاه چیست؟+عکس
از ابتدای شروع زلزله در کرمانشاه رسانه ها ضد انقلاب و یا شاید بهتر این است بگوییم رسانه های ضد ایران با در دست داشتن فضای مجازی شروع به دروغ پردازی علیه سپاه کردند، دروغ های خنده داری که خودشان هم مجبور شدند به آن اعتراف کنند اما دست بردار دروغ پراکنی ها نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،زلزله 7.3ریشتری شامگاه یک‌شنبه (21 آبان‌ماه جاری) در استان کرمانشاه بیش از  436 کشته و 9388 زخمی به‌جای گذاشته و سبب تخریب و آسیب‌دیدن بسیاری از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در این استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

این زمین‌لرزه در بسیاری از مناطق غرب‌کشور و مرکز از جمله تهران، ایلام، همدان، لرستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، مرکزی، زنجان، کردستان، اردبیل ، قم و چندین استان و شهر دیگر احساس و حتی سبب آسیب به برخی مناطق غربی شد.
,
,
 
,
 سپاه و ارتش اولین نیروهای کمک کننده به مردم زلزله زده کرمانشاه بودند

  از همان ساعات اولیه وقوع زلزله نیروهای مردمی و امدادی و حتی نظامی از جمله سپاه ، بسیج ، ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر وارد میدان شده تا به هموطنان گرفتار در زلزله کمک کنند.
,  سپاه و ارتش اولین نیروهای کمک کننده به مردم زلزله زده کرمانشاه بودند,
,
,

از صبح روز اول وقوع زلزله در غرب کشور ، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به عنوان اولین مسئولان نظام، وارد منطقه شدند تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند و دستورات لازم را برای کمک‌رسانی سریع‌تر نیروهای تحت امرشان، صادر کنند.
,
,

جدای از کم کاری صدا و سیما در پوشش دهی مناسب اخبار زلزله ، رسانه ها و خبرگزاری ها و سایت های خبری لحظه به لحظه اخبار مناطق زلزله زده را پوشش می دادند.
,
,

برخی عدم مدیریت هایی نیز در ساعات اولیه  ه وجود آمدن بحران به دلیل گستردگی و موقعیت جغرافیایی مناطق زلزله زده وجود داشت اما نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه بدون وقفه وارد مناطق زلزله زده شده و به کمک هموطنان گرفتار در زلزله رفتند.
,
,
 
,
مردم ایران برای هموطنان زلزله زده سنگ تمام گذاشتند

مردم هم سنگ تمام گذاشتند و اقلام مورد نیاز و کمک های نقدی بسیاری را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کردند که این کار باعث شد مردم مناطق زلزله زده با وجود شرایط سختی که در آن بودند از مردم تشکر کنند، مردم زلزله زده کرمانشاه با در دست داشتن پلاکارها و بنر ها در ورودی شهر های مناطق زلزله زده از مردم ایران قدردانی کردند.
, مردم ایران برای هموطنان زلزله زده سنگ تمام گذاشتند,
,
,
 
,
, ,

عمق فاجعه زلزله غرب تا حدی بود که در کرمانشاه سه روز و در کشور یک روز عزای عمومی اعلام شد، و با گذشت یک هفته از زلزله همچنان مردم و نیروهای امدادی نگران هموطنان خود در کرمانشاه هستند اینجا مهم اتحاد و مردم بودند قومیت ،دین و مذهب اینجا نقشی نداشت همه یک دل و یک رنگ مشغول فعالیت بودند.
,
,

اما در این میان بازار شایعات هم داغ بود،  شایعه خنده دار اول این بود که زلزله طبیعی نبوده، و حاصل از انفجار (اتمی؟ هسته ای ؟ نظامی؟) بوده، در حالی که که هزاران دستگاه لرزه نگاری این زلزله طبیعی را ثبت کرده اند، اگر انفجار بود در دقایق اولیه از سوی تمام مراکز بین المللی زلزله شناسی اعلام می شد که این اتفاق انفجار بوده نه زلزله طبیعی.
,
,
 
,

 
, ,
,
شایعات دروغین پیرامون زلزله کرمانشاه
, شایعات دروغین پیرامون زلزله کرمانشاه,

شایعه دوم  این بود که  زلزله توسط سازمان زمین شناسی آمریکا یا مرکز لرزه نگاری آمریکا که اساسا معلوم نیست کجا هست!؟ ۴ سال قبل در ۲۰۱۳ پیش بینی شده بود یا جاهایی افراد دیگری این زلزله را پیش بینی کرده اند و از قبل اعلام کرده بودند ه این شایعه بی پایه  بود، چرا که ما نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا روشی مخفی و پنهانی برای پیش بینی زلزله یا هیچ پدید طبیعی دیگر نداریم.
,
,

گذشته از شایعات از همان ابتدای برخی از چهره های شناخته شده و رسانه ها و برخی از سیاسیون به جای همدردی و کمک به مردم کرمانشاه شروع به فرا فکنی و انتقام سیاسی کردند و نوک پیکان  را به سمت مسکن مهر گرفتند و به جای ایجاد جو آرام برای امداد رسانی بهتر به دنبال اهداف حزبی و سیاسی بودند.
,
,

اما در این میان امدادگران از جمله سپاه، بسیج، ارتش و هلال احمر بدون توجه به این حرف ها مشغول امداد رسانی به مردم زلزله زده بودند با انتشار اخبار مبنی بر اینکه از میان نزدیک به500 کشته زلزله کرمانشاه فقط 2 نفر از مسکن مهر بوده و به گفته کارشناسان مسکن مهر های ساخته شده مشکل فنی نداشتند باز هم رسانه های ضد انقلاب به دنبال موج سواری از زلزله به نفع خود بودند.
,
,
 
,
هجمه ضد انقلاب علیه سپاه و ارتش در زلزله کرمانشاه

این بار سپاه و ارتش مورد هجمه ضد انقلاب قرار گرفت در حالی که بیشترین خدمت انجام شده توسط سپاه و بسیج در منطقه زلزله زده صورت می گرفت اما همچنان این دو نهاد انقلابی مورد هجمه قرار می گیرد.
,
,
,

از همان ابتدا سپاه به فکر بازسازی مناطق زلزله زده بود و با تفاهم بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)سپاه احداث اسکان موقت زلزله زدگان به این قرارگاه واگذار شد.
,
,

رسانه ها ضد انقلاب و یا شاید بهتر این است بگوییم  رسانه های ضد ایران با در دست داشتن فضای مجازی شروع به دروغ پردازی علیه سپاه کردند، دروغ های خنده داری که خودشان هم مجبور شدند به آن اعتراف کنند اما دست بردار دروغ پراکنی ها نبودند، محمودی سردبیر یکی از رسانه های ضد ایران اعتراف کرد کانالی را برای پخش اخبار پوپولیستی (عوامگرایی) راه اندازی کرده ایم!
,
,
 
,
, ,

در ابتدا با جعلی دانستن گفتگوی سردار جعفری فرمانده سپاه برای کمک به زلزله زدگان شروع به جو سازی علیه این نهاد کردند که با انتشار فیلم و مستند واقعی این دروع اشکار شد.
,
,

علاوه بر سپاه، ارتش هم مورد هجمه رسانه های ضد ایران بود و بوئینگهای۷۴۷ ارتش که  به کمک زلزله زدگان آمده بود  را به عنوان هواپیمای فرانسوی جا زدند که این دروغ هم اشکار شد.
,
,
 
,
سکوت ضد انقلاب از بلوکه شدن کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه توسط آمریکا
,

اما این رسانه های مدعی دلسوزی برای مردم از بلوکه شدن کمک هایی که برای زلزله زدگان ارسال شده بود خبری منتشر نکردند، توحید نجفی، از ایرانیان مقیم آمریکا بعد از وقوع زلزله در غرب ایران اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در فیسبوک با هدف جمع‌آوری کمک برای قربانیان زلزله کرمانشاه کرد.
,
,

به نوشته شبکه خبری الجزیره، او تا روز چهارشنبه موفق به جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ هزار دلار کمک مالی شده اما او پیامی از فیسبوک دریافت کرده، مبنی بر اینکه وجوه جمع‌آوری ‌شده تا زمان دریافت مجوزهای لازم از وزارت خزانه‌داری آمریکا تحویل نخواهند شد.

طبق گزارش الجزیره، فیسبوک روز پنجشنبه صفحه او برای جمع‌آوری کمک‌های مالی را به دلیل مغایرت با قوانین تحریمی آمریکا حذف کرد.

نجفی که یک پزشک ایرانی مقیم دیتروید آمریکاست، این گلریزان را با کمک ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا انجام داده بود اما فیسبوک کمک‌های مالی فعالان فضای مجازی در آمریکا برای زلزله‌زدگان ایران را مسدود کرد.
,
,
,
,
,
,

,
, ,

آیا مردم زلزله زده کرمانشاه در لیست اشخاص و نهادهایی بودند که آمریکا آنها را تروریست می داند؟ و باید در لیست تحریم ها قرار بگیرند؟ مطمعنا پاسخ نه است پس تنها دلیل این رفتار آمریکا دشمنی آشکار با ملت ایران است.
,
,

مردم ایران نیازی به امداد رسانی از کشورهای خارجی را نداشته و ندارند  اما حتی آمریکا امداد رسانی به مردم زلزله زده ایران را نیز تحریم کرد.
,
,

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه علی‌رغم بیان اینکه «سازمان‌های غیردولتی اجازه دارند خدماتی را در حمایت از فعالیت‌های امدادرسانی به ایران ارسال کنند»، تحقق این امر را مستلزم صدور جواز عمومی E دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دانسته است.
,
,

تایلر کولیس، دستیار وکیل در یک شرکت حقوقی که در زمینه تحریم‌های اقتصادی آمریکا تخصص دارد به این رسانه گفت: «صورت خوشی ندارد که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا برای کسانی که قصد شرکت در فعالیت‌های امدادرسانی دارند احضاریه‌های اجرایی صادر کند.»
,
,

اما رسانه های مدعی آزادی برای ملت ایران در خصو همه این اتفاقات سکوت کرده و به دروغ پردازی علیه نهادهای انقلابی و مردمی می پردازند که متاسفانه برخی از مسئولین و چهره های داخلی نیز این رسانه های ضد ایرانی را همراهی می کنند و برایشان خوارک خبری تهیه می کنند.
,
,

اما حقیقت این است که مردم کرمانشاه از نزدیک شاهد حضور فعالیت خادمان خود هستند و دروغ پردازی رسانه های ضد ایران و  ضد انقلاب را باور نمی کنند.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه