اخبار داغ

فرماندار شهرستان جاجرم خبر داد:

جذب 60 نفر در آزمون استخدامی آلومینا

جذب 60 نفر در آزمون استخدامی آلومینا
فرماندار شهرستان جاجرم با بیان اینکه در چند ماه آینده فاز یک پروژه ی شمش به بهره برداری می رسد افزود: با توافقاتی که با شرکت آلومینا انجام دادیم بنا شد در مرحله ی اول تا پایان سال یک آزمون استخدامی در بین متخصصین گذاشته شود که شصت نفر در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری جاجرم، فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد ضمن عرض تسلیت بمناسبت از دست دادن هموطنانمان در غرب کرمانشاه گفت: همه ی دستگاه ها و مردم بدون بحث های حاشیه ای برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور وارد شوند.تا امروز در شهرستان جاجرم کمک های خوبی جمع آوری شده که ازهمه ی مردم که مخلصانه تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری جاجرم, به نقل از پایگاه خبری جاجرم,

وی گفت: یکی از دغدغه های اصلی مسئولین و مردم بحث به کارگیری آنها در واحدهای اشتغال است،یکی از مکان های صنعتی مهم در مجموعه شهرستان شرکت آلومینا است که به عنوان قلب تپنده ی توسعه ی شهرستان نام برده می شود.

,

محبی با بیان اینکه در چند ماه آینده فاز یک پروژه ی شمش به بهره برداری می رسد افزود: با توافقاتی که با شرکت آلومینا انجام دادیم بنا شد در مرحله ی اول تا پایان سال یک آزمون استخدامی در بین متخصصین گذاشته شود و شصت نفر در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد و ان شا الله که پس از طی مراحل گزینش و استخدامی بحث آموزش ادامه پیدامیکند و جهت کار در کارخانه ی شمش آلومینا آماده می شوند.

,

وی گفت:کار خوبی که شرکت آلومینا انجام داده کشف تعدادی از معادن مهم و مواد اولیه شرکت آلومینا  برای تهیه ی بوکسیت است که در اقصاء نقاط ایران صورت گرفته که این میتواند عمر مفید آلومینا را چندین سال افزایش بدهد و باعث توسعه ی پایدار در شرکت آلومینا شود و امیدوار به تکمیل بهتر زنجیره ی تولید در مجموعه ی آلومینا در شهرستان جاجرم هستیم که اثرات بهتری در موادی که تولید میکنند میتواند داشته باشد.

,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم ضمن تسلیت شهادت امام رضا و دهه آخر صفرو جانباختن هموطنانمان در زلرله اخیر ابراز داشت: انسان در هر لحظه از زندگی اش مورد امتحان و آزمایش خداوند متعال قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه  گره های موجود در زندگی معلول نارضایتی از زندگی است ابراز داشت:  یکی از دلایل امتحان الهی اتمام حجت در روز قیامت  است.

,

حجت السلام موسوی با اشاره به اینکه راه پیروزی در آزمایشات صبر و مقاومت است گفت: قبولی در امتحان الهی تنها در عملکرد اجرایی نیست بلکه در اخلاص نیت و قصد ها هم هست.

,

امام جمعه جاجرم گفت: هزینه اطعام روز 28 صفر و رحلت پیامبر را به مردم زلزله زده کرمانشاه دادیم. انشالله همه مردم و مسئولین برای برطرف کردن مشکلات مردم دست به دست هم بدهند و به زلزله زدگان کمک کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ضمن تبریک هفته بسیج ابراز داشت: در هفته بسیج بالغ بر 110 برنامه در سطح شهرستان تدارک دیده ایم. که مهمترین آنها فضا سازی شهرستان و سر درب ادارات و مساجد با موضوع هفته بسیج و دیدار بسیجیان با امام جمعه سه بخش شهرستان و غبار روبی مزار شهدا است.

,

وی به اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان جاجرم اشاه کرد و همه مسئولین و مردم را برای شرکت در این همایش دعوت کرد.

,

در پایان مراسم به مناسبت هفته بسیج از طرف سپاه پاسداران شهرستان جاجرم به همه مسئولین چفیه اهدا شد.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه