اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبرداد؛

نجات معلم روستای صعب العبور دهدلی با تلاش ۱۲ ساعته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اردل

نجات معلم روستای صعب العبور دهدلی با تلاش ۱۲ ساعته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اردل
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از نجات معلم روستای صعب العبور دهدلی از دهستان دیناران با تلاش تکنسین های فوریت پزشکی اوژانس 115 این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل امیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت:طی تماس  تلفنی با مرکز اورژانس 115 شهرستان اردل در روز یکشنبه مورخ 28 آبان 96  مبنی بر کاهش سطح هوشیاری معلم روستای صعب العبور دهدلی از دهستان دیناران شهرستان اردل پس از بررسی های لازم و گزارش مسئول فوریتهای شهرستان به سرپرست شبکه و هماهنگی ایشان با واحد EOC استان در خصوص انجام ماموریت از طریق اورژانس زمینی یا اورژانس هوایی نهایتا تصمیم بر اعزام آمبولانس پایگاه 115 لیرابی شد. 

امیدی افزود: در این ماموریت پرسنل اورژانس بوسیله آمبولانس کمک دار و در جاده هایی خاکی و پرپیچ و خم و صعب العبور خود را حدود ساعت 12 ظهر به آخرین نقطه قابل دسترسی رساندند .

وی بیان کرد: پس از چند ساعت پیاده روی و همچنین حمل مصدوم توسط اهالی ، تکنسین ها  بر بالین بیمار حاضر شدند و بررسی علائم حیاتی و اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند و حدود ساعت 20  بیمار را به بیمارستان امام رضا (ع)  اردل انتقال دادند .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از تلاش ساسان رئیسی و مصیب رجب زاده از تکنسین های 115 شهرستان اردل دراین ماموریت که جان یک معلم را نجات دادند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه