اخبار داغ

کلاهبرداری نمایندگی لغو امتیاز شده شرکت سایپا از یاسوجی ها+جزئیات

کلاهبرداری نمایندگی لغو امتیاز شده شرکت سایپا از یاسوجی ها+جزئیات
برخی از شهروندان یاسوجی که به نمایندگی پیشین شرکت خودرو سازی سایپا برای سفارش خودرو مراجعه کرده بودند نه تنها خودرویی دریافت نکرده اند بلکه پول خود را نیز از دست داده اند و از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، نمایندگی پیشین شرکت خودروسازی سایپا در یاسوج که به دلیل برخی تخلفات و نارضایتی مشتریان از سوی شرکت سایپا در مرکز لغو امتیاز دایم شده است همچنان در لوای این شرکت در یاسوج به فعالیت خود ادامه می دهد و تا کنون نیز چند تن از شهروندان یاسوجی را سرکیسه کرده است. (اینجا کلیک کنید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس , کلیک,

شماری از شهروندان یاسوجی در ماه های اخیر برای خرید خودرو به این نمایندگی شرکت سایپا در شهر یاسوج مراجعه و پول خود را به حساب این نمایندگی واریز کرده اند تا خودرو مورد نظر خود را در موعد مقرر دریافت کنند اما حالا سه ماه از این موضوع می گذرد  و نه تنها خودرویی دریافت نکرده اند بلکه برای رسیدن به سرمایه خود در حال پیگیری در مراجع قضایی هستند.

,

کارشناس امور مشتریان شرکت سایپا در مرکز در پاسخ به خبرنگار صبح زاگرس گفت: شرکت خودرو سازی سایپا مدت هاست این نمایندگی را در یاسوج به دلیل تخلفات و شکایت های مردمی و مشتریان لغو امتیاز دائم کرده و همه امتیازاتش را بسته است.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر شرکت خودروسازی سایپا در شهر یاسوج هیچ گونه نمایندگی ندارد و شهروندان یاسوجی حتما قبل از سفارش و خرید خودرو استعلام بگیرند تا مشکلی بوجود نیاید.

,

وی با بیان اینکه در سطح کشور افراد زیادی با استفاده از نام شرکت های معتبر خودروسازی کلاهبرداری می کنند و این موضوع در رسانه ها نیز منتشر می شود، گفت: مردم برای خرید خودرو باید وسواس بیشتری به خرج دهند و فریب اینگونه نمایندگی های جعلی را نخورند.

,

کارشناس امور مشتریان شرکت سایپا در تهران افزود: افرادی که به این نمایندگی جعلی در شهر یاسوج مراجعه کرده و بابت خرید خودرو پول پرداخت کرده اند باید از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند و شرکت سایپا نیز از تهران این موضوع را در دستور کار قرار می دهد.

,

خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس برای پیگیری این موضوع با مسئول این نمایندگی شرکت سایپا در یاسوج چندین بار تماس گرفت که پاسخگو نبودند.

,

مستندات یک شهروند یاسوجی که از سوی این نمایندگی شرکت سایپا سرکیسه شده است را در زیر مشاهده می کنید.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه