اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

استفاده از نظرات دانش‌‌آموزان در اجرای برنامه‌‌های تبریز 2018/ می‌‌توان از وجود معلمان بازنشسته برای راهنمایی گردشگران خارجی بهره برد

استفاده از نظرات دانش‌‌آموزان در اجرای برنامه‌‌های تبریز 2018/ می‌‌توان از وجود معلمان بازنشسته برای راهنمایی گردشگران خارجی بهره برد
پورمهدی گفت: نظرخواهی از دانش‌‌آموزان به صورت انشاء و مقاله و در صورت علاقه تشکیل هیئت داوری و اهداء جوایز می‌تواند کمبودها و کاستی‌های تبریز 2018 را به مسئولان و مدیران نشان دهد و از این نظرات استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق پورمهدی در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه اقداماتی در حوزه کمیسیون اجتماعی تبریز 2018 انجام‌ گرفته است، اظهار داشت: اجرای برنامه‌‌های ورزشی و فرهنگی از جمله مراسماتی هستند که در کمیسیون اجتماعی تبریز 2018 به تصویب رسیده و عملی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تاکید کرد: آموزش‌ و پرورش یکی از پتانسیل‌های مهم برای تبریز 2018 است و ما می‌توانیم 14 هزار سفیر دانش‌آموز در خارج از کشور داشته باشیم تا با برقراری ارتباط با مردم کشورهای دیگر بتوانند مهمان‌های زیادی را برای ایران جذب کنند.

,

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌‌شرقی خواهان استفاده از نظرات دانش‌‌آموزان در حوزه شهری جهت نمود کاستی‌‌ها و ضعف‌‌ها شد و توضیح داد: ما دبیرانی در کشورهای خارجی داریم که می‌توانیم با برقراری رابطه با آنها، میزبان دبیران خارجی نیز باشیم.

,

وی اضافه کرد: ما می‌توانیم بعضی از مدارس را به هتلینگ تبدیل کنیم و یا آن را بهسازی نماییم یا از بیان خوب معلمان بازنشسته در حوزه ترجمه و راهنمایی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه