اخبار داغ

امام جمعه شهرستان رشتخوار:

تحقق فرهنگ بسیجی، کارهای بزرگی را در کشور رقم خواهد زد

تحقق فرهنگ بسیجی، کارهای بزرگی را در کشور رقم خواهد زد
امام جمعه شهرستان رشتخوار در اولین روز از هفته بسیج در دیدار با جمعی از پاسدارن این شهرستان گفت: فرهنگ بسیجی اگر امروز در جامعه بخواهد محقق شود، کارهای بزرگی را در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی و بحث اقتصاد مقاومتی در کشور رقم خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار صبح امروز در دیدار با جمعی از پاسداران ناحیه سپاه شهرستان رشتخوار در محل دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه امروز همدلی وحدت در هر جایی نتیجه خواهد داد، گفت: همدلی در بین آحاد مردم و مسئولین و داشتن تقوا و روحیه بسیجی، یکی از مهمترین عوامل پیشرفت امروز در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

حجت الاسلام طیبی با اشاره به اینکه داشتن روحیه بسیجی کارهای بزرگی را رقم می‌زند، افزود: فرهنگ بسیجی اگر امروز در جامعه بخواهد محقق شود، کارهای بزرگی را در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی، در زمینه اقتصادی و بحث اقتصاد مقاومتی درجامعه رقم خواهد زد.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه همین مطلب، یادآور شد: پیشرفت در زمینه اقتصادی، را اگر بخواهیم امروز عملی کنیم، لازمه آن داشتن روحیه بسیجی است.

,

 

,

وی در ادامه اذعان داشت: داشتن روحیه بسیج و بسیجی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، امروز آزادی سوریه و عراق و خوار و ذلیل شدن داعشی های با آن قدرتی که داشتن، جز با تفکر بسیجی ممکن نبود.

,

 

,

امام جمعه رشتخوار در پایان گفت: عزیزان ما در سپاه بحث اقتصاد مقاومتی را در حال عمل و جامع عمل پوشاندن هستند، و یک بخش عمدی از بحث اقتصاد مقاومتی را به دوش گرفته اند، امیدواریم که این اتفاق بزرگ اقتصاد مقاومتی که باعث می شود از لحاظ اقتصادی احساس کمبود نکنیم، محقق شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه