اخبار داغ

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد در نکا:

هدف دشمن از ورود به سوریه و عراق، ضربه زدن به ایران است

هدف دشمن از ورود به سوریه و عراق، ضربه زدن به ایران است
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد گفت: برخی حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق را با منافع ملی ناسازگار می‌دانند اما حضور آنها اتفاقا برای حفظ منافع ملی است زیرا هدف دشمن برای ورود به سوریه و عراق، تحت فشار گذاشتن و ضربه زدن به ایران بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیدمحمد حسینی در یادواره شهدای میانگله و چناربن نکا اظهار کرد: اکنون بیش از گذشته نیاز داریم تا روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور جاری شود و کسانی که این نغمه را ساز کرده‌اند، شایسته تقدیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: اروپایی‌ها که اعتقادات آنچنانی به جنگ و جبهه نداشتند، هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از جنگ جهانی دوم بازماندگان جنگ را تجلیل می‌کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جنگ افسانه نیست و جوانان باید این حماسه آفرینی‌ها را بدانند، بیان کرد: فرماندهان جنگ، خود از پیشتازان عملیات‌ها بودند؛ امثال سردار سلیمانی در عملیات‌هایی چون شکست حصر آبادان در کنار رزمندگان می‌جنگیدند و بارها و بارها زخمی شدند اما همچنان در خط مقدم بودند.

حسینی با اشاره به نارسایی‌ها، مشکلات و نابه‌سامانی‌هایی که در کشور وجود دارد، گفت: به برکت شهدا این مشکلات را حل می‌کنیم و در سطح بین‌المللی نیز غربی‌ها همواره معترف به برخوردها و سیاست‌های منطقی ایران در قبال مسایل منطقه و جهان هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت را باید ترویج کنیم، اظهار کرد: با شرکت در مجالس و محافل شهدا سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم می‌زنیم، هنوز راه شهادت و مقاومت ادامه دارد و رزمندگان مدافع حرم را در سوریه و عراق داریم که هر چند برخی حضور آنها را با منافع ملی ناسازگار می‌دانند اما حضور آنها اتفاقا برای حفظ منافع ملی است زیرا هدف دشمن برای ورود به سوریه و عراق، تحت فشار گذاشتن و ضربه زدن به ایران بوده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش‌های سپاه و بسیج برای مبارزه با تکفیری‌ها، گفت: اکنون آمریکا از "حشد الشعبی" عراق و "انصار الله" یمن سخت عصبانی است زیرا می‌داند که آنها نیروهای مردمی و الهام گرفته از سپاه و بسیج ایران هستند.

حسینی ادامه داد: امروز به مسیری که مدافعان حرم در پیش گرفته اند افتخار می‌کنیم و این رشد و امنیت را مدیون معجزه خون شهدای انقلاب و مدافع حرم می‌دانیم.

وی در پایان گفت: امروز افراد و گروه‌هایی علیه بسیج و سپاه کار می‌کنند، باید هوشیار باشیم و قدر نیروهای انقلابی و متعهد بسیج و سپاه را بدانیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه