اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان مطرح کرد؛

اجرای ۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فراهان/ ساخت ۲۰ خانه روستایی در مناطق زلزله‌زده به همت سپاه فراهان

اجرای ۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فراهان/ ساخت ۲۰ خانه روستایی در مناطق زلزله‌زده به همت سپاه فراهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور خاطرنشان کرد: از آنجایی که واحدهای مسکونی زیادی بر اثر این حادثه در منطقه تخریب شده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان ساخت ۲۰ خانه روستایی در مناطق زلزله را عهده‌دار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج تفکری فراگیر است، اگر تفکر بسیج در یک جامعه نهادینه شود آن جامعه از گزند دشمنان در امان می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: سی‌وهشتمین سالگرد هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» از ۲۹ آبانماه آغاز می‌شود که در این هفته ۸۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها، پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

,

رضایی اظهار کرد: دیدار با امام جمعه فرمهین، افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در شهر خنجین و روستای وروان، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، تجمع بزرگ بسیجیان، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در فراهان است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: بسیج یک جنبش خودجوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی است که هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمنان قرار گرفته وارد میدان شده و حضوری موثر داشته است.

,

رضایی گفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج با چهار رویکرد محوری خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، فضای مجازی، رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله محور و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان افزود: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از پوستر و برشور زندگینامه شهید اسدالله هاشمی، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه ها، تشویق و تکریم جوانان موفق بسیج، همایش کوه‌پیمایی بسیجیان، مسابقات چهارجانبه فوتسال، افتتاح پروژه‌های سازندگی و افتتاح پایگاه مقاومت پیشکسوت خنجین از جمله برنامه‌های هفته بسیج در فراهان است.

,

وی با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور خاطرنشان کرد: از آنجایی که واحدهای مسکونی زیادی بر اثر این حادثه در منطقه تخریب شده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان ساخت ۲۰ خانه روستایی در مناطق زلزله را عهده‌دار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه