اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا خبر داد:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف در بویین زهرا

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف در بویین زهرا
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: بیش از 100 کیلوگرم بال مرغ و ران قطعه بندی شده بدون هویت که فاقد شرایط بهداشتی بود، ضبط و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مهدی مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا  در گفت‌وگو با شاخص،از معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم بال مرغ و ران قطعه بندی شده بدون هویت فاقد شرایط بهداشتی  در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، تنها واحدهایی که دارای پروانه بهداشتی از دامپزشکی باشند و در صورت تامین شرایط بهداشتی، مجاز به قعه بندی مرغ صرفا در حضور مشتری خواهند بود.

,

این مسوول تصریح کرد: اداره دامپزشکی بارها نسبت به اطلاع رسانی و تذکر به واحدهای عرضه اقدام و در صورت مشاهده تخلف حسب مورد اقدام خواهد کرد.

,

مهرزاده تشریح کرد: در بازدید اخیر بازرسان این اداره مشاهده شد که یکی از واحدهای عرضه، اقدام به قطعه بندی مرغ کرده و قطعات مرغ را در یخچال زیر صفر منجمد کرده ، که بدلیل فقدان شرایط ارگانولپتیک و انجماد غیر اصولی محموله ضبط و برای معدوم سازی به تبدیل ضایعات کشتارگاه طیور شهرستان منتقل گردید.

,

مهرزاده خاطر نشان کرد این اداره به طور قاطع با متخلفین این امر برخورد کرده و مراتب را برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع خواهد کرد.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در پایان تصریح کرد : علیرغم تذکرات فراوان به واحدهای عرضه مرغ و ماهی ، متاسفانه گاهی از اوقات محموله های مرغ به دلیل قطعه بندی غیر مجاز و غیر اصولی از چرخه مصرف حذف می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه