اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه:

بسیج و بسیجیان یک نیروی راهبردی کارآمد در مقابل استکبار جهانی

بسیج و بسیجیان یک نیروی راهبردی کارآمد در مقابل استکبار جهانی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: بسیج و بسیجیان یک نیروی راهبردی هستند که در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس و انقلابی بحساب می آیند که مایه ی افتخار و عزت برای ایران اسلامی است و بعنوان یک بازوی انقلابی، مقتدر و جسور برای نظام اسلامی و مردم عزیز کشورمان بحساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

کارشناس مسائل دینی و مذهبی مهمترین رسالت بسیج را دفاع از مظلومان عالم، آرمان های انقلاب اسلامی و ارائه برنامه ها در چهارچوب اسلام ناب محمدی(ص) دانست و تصریح کرد: بسیج و بسیجیان با توجه به اینکه در سطح جامعه، فعالیت های فرهنگی دارند و اجرا می کنند، از مسائل اجتماعی همچون رسیدگی به محرومان و مستضعفان جهان غافل نیستند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه خاطر نشان کرد: امروز این بسیج و بسیجیان هستند که بعنوان یک نیروی راهبردی در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده اند و به همین دلیل است که مستکبران جهان از ما بیمناک هستند.

,

امیرشاهی در پایان تاکید نمود: امروز ما بر این باور هستیم که تنها راه نجات کشور و مشکلات آن، فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی و انقلابی گری در همه عرصه ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه