اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان خبر داد:

راننده پژو پارس در زنجان با 2 کشته و 7 زخمی پا به فرار گذاشت/پلیس در جست و جوی راننده فراری است

راننده پژو پارس در زنجان با 2 کشته و 7 زخمی پا به فرار گذاشت/پلیس در جست و جوی راننده فراری است
رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد سواری L90 با پژو پارس در محور خدابنده به ابهر خبر داد و گفت: این حادثه دو فوتی و هفت زخمی برجا گذاشت و راننده پژو پارس به علت نداشتن بیمه نامه از صحنه متواری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: حجم تردد در محور های زنجان- خرمدره،زنجان-بیجار و زنجان میانه زیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی از برخورد سواری ال 90 با پژو پارس در محور خدابنده به ابهر خبر داد و ابراز کرد: سبقت غیر مجاز پژو پارس علت اصلی این حادثه بوده که خسارت های جبران ناپذیری از خود برجا گذاشته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در این راننده پژو پارس ویک شش ماهه جان خود را از دست داده اند، عنوان داشت: شش نفر در این حادثه مصدوم شده اند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه راننده سواری پژو پارس نیز مصدوم شده فاقد بیمه بوده است و در بیمارستان متواری شده است، تصریح کرد: سایر مصدومان در حال درمان هستند.

,

وی در پاسخ به سوال خبر نگار ما در مورد وضعیت نامطلوب آسفالت محور زنجان – تبریز اشاره کرد و ادامه داد: به محض تامین اعتبار این قسمت هایی از این محور که نیاز به روکش آسفالت و آسفالت دارد تعمیر خواهد شد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی بارش باران استان زنجان را در بر خواهد گرفت، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی و در شرایطی که سطح جاده ها لغزنده باشد از تصادفات پیش گیری می کند.

,

شیر محمدی با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز خط قرمز پلیس راه است و با متخلفات طبق قانون برخورد می شود، خاطرنشان ساخت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه واجب و الزامی است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه