اخبار داغ

برگزاری بیش از 50 برنامه مختلف توسط بسیج جامعه زنان کُردستان در هفته بسیج

برگزاری بیش از 50 برنامه مختلف توسط بسیج جامعه زنان کُردستان در هفته بسیج
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته ی بسیج در استان کردستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: بسیج به عنوان درخت تناور و تنومند و یادگار امام خمینی (ره) است که ما باید این امانت گرانقدر را پاس بداریم و به آیندگان منتقل نماییم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


 
وی گفت: با تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام در سال 1358 به منظور دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی بسیج خواهران در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در راستای پیشرفت و سازندگی کشور و احیای هویت زنان مسلمان، تعمیق بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده تعریف کرد و حرکت‌های بسیار سازنده‌ای را در این حوزه‌ها انجام داده است. و در استان کردستان نیز بسیج به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل بانوان راه اندازی گردید .

,
,
,


 
وی ادامه داد: خواهران در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی ، سازندگی، علمی و اجتماعی و آموزشی و براساس نیازهای انقلاب اسلامی فعالیت های گسترده ای داشته و پا به پای مردان نقش آفرینی کرده اند.

,
,
,


 
وی با بیان اینکه امروز بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص ، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است .

,
,
,


 

,
,

وی از برگزاری بیش از 50 عوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری نشست نهضت روشنگری، برگزاری برنامه پیوند آسمانی، اجرای مسابقات بومی محلی، اجرای مسابقات قرآنی با رویکرد ارزشی انقلابی و تبیین جریان تکفیری، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری جلسه شورای قشر و خانواده، سرکشی از خانواده ی شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای دوره عمومی مقدمای بسیج، برگزاری کارگاه مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم، برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
 
 

,
,
,

وی از بسیج نیز به عنوان یک حرکت منسجم و منطبق با نیازهای تمام زمان‌ها نام برد و گفت: بسیج نیرویی کارآمد، تاثیرگذار در تمام عرصه‌هاست.

,


 
منصوری با بیان اینکه بسیج نماد و مظهر عظمت ایران اسلامی است، بیان کرد: حضور تاثیرگذار بسیج بعد از پیروزی انقلاب تا کنون به ویژه در دوران دفاع مقدس بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب و به فرصتی برای رشد و بالندگی و اقتدار بیشتر کشور تبدیل کرده است.

,
,
,


 
 
وی در ادامه به ایثارگری و از خودگذشتگی زنان کردستانی در طول جنگ تحمیلی و دوران قبل از آغاز جنگ اشاره کرد و افزود: استان کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن را در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است که 546 نفر از این شهدای گرانقدر زنان کردستانی هستند.

,
,
,
,


 
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه