اخبار داغ

توزیع دفترچه‌های خانوار توسط هلال احمر زنجان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

توزیع دفترچه‌های خانوار توسط هلال احمر زنجان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع دفترچه‌های خانوار توسط هلال احمر زنجان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،شهرام میرزایی با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و شهرستان دالاهو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفترچه‌های خانوار از طرف هلال احمر استان زنجان در مناطق زلزله‌زده توزیع می‌شود، اظهار کرد: اهالی با این دفترچه‌ها می‌توانند کمک‌رسانی‌های هلال احمر از جمله مواد غذایی را به صورت مرتب دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با اشاره به اینکه توزیع این دفترچه‌ها در مناطق مختلف آغاز شده است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار سایر ارگانها خدمات شایسته‌ای به مردم مناطق زلزله زده ارائه دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در مورد حضور در مناطق زلزله زده گفت: هلال احمر استان زنجان از نخستین ساعات بعد از زلزله در آماده باش کامل بوده و کمک‌رسانی‌های خود را آغاز کرده است که بنده نیز از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی هستم.
وی با اشاره به کمک‌های مردمی که به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور می‌شود، عنوان کرد: در این چند روز اخیر کمک‌های خوبی از طرف مردم استانهای مختلف و همچنین استان زنجان به زلزله‌زدگان شده است.
میرزایی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز تقریبا فراهم شده است، تصریح کرد: نیازمندی‌های غذایی، وسایل گرمایشی، پتو، چادر و این گونه موارد فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم کمک‌های خود را به سمت کمک‌های نقدی ببرند تا بتوان نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان را تامین کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به آمادگی هلال احمر استان برای دریافت کمک‌های مردمی اظهار کرد: پایگاه‌های هلال احمر استان زنجان در مناطق مختلف شهر زنجان و شهرستانها و نقاط مختلف استان آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه