اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز:

حس تواضع بسیجیان در بین مردم جامعه نهادینه شود

حس تواضع بسیجیان در بین مردم جامعه نهادینه شود
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز گفت : حس شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری و تواضع در همه بسیجیان موج می‌زند که باید این ویژگی خوب در بین مردم جامعه نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفت‌وگو با  ندای البرز به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج با شهادت امام رضا (ع) مصادف شده که امید است از پیروان راستین ائمه اطهار(ع) باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج در روز دوشنبه ۲۹ آذر افزود: در نخستین روز این هفته با امام جمعه شهر الوند دیدار کرده و با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و آحاد مردم ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: حس شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری و تواضع در همه بسیجیان موج می‌زند که باید بتوانیم این ویژگی‌های خوب بسیج را در هفته بسیج در بین آحاد مردم پر رنگ‌تر کرده و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنیم.

,

حیدری افزود: در سطح شهرستان البرز طی هفته بسیج بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهیم کرد که از مهم‌ترین برنامه های این هفته دیدار با ائمه جماعت و زنگ انقلاب در کلیه مدارس این شهرستان است .

,

وی ادامه داد : در این هفته با خانواده شهدا دیدار خواهیم کرد و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان البرز برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه را تجمع بزرگ این شهرستان در سالن بزرگ یادگار امام (ره) در روز پنجم آذر ماه با سخنرانی سردار آبنوش ذکر و خاطرنشان کرد: از تمام بسیجیان دریادل دعوت می‌شود در این تجمع شرکت کنند.

,

حیدری در پایان اقتدار و امنیت را مدیون تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: از ارگان‌ها و کارکنان ناحیه سپاه بسیج شهرستان البرز و گروه خبری بسیج که در هفته بسیج پای کار می‌آیند و مساعدت لازم را دارند، قدردانی می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه