اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چناران خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چناران

اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چناران
فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: در طول هفته بسیج، بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان چناران برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید آذرکیش، در گفتگو با ندای چناران اظهار کرد: هفته بسیج امسال، سی و هشتمین سال روییدن شجره طیبه بسیج در بستر قلب‌های باایمان امت اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه یک چناران ادامه داد: کارنامه مقدس بسیج، ده‌ها هزار شهید، جانباز و ایثارگر دارد و این کارنامه پر است از عملکردهای نورانی و الهی. در سرتاسر این کشور پهناور، بسیج کارهای عظیمی در عرصه‌های مختلف انجام داده و پس‌ازاین نیز به حول و قوه الهی انجام خواهد داد.

,

 

,

 

,

وی افزود: ما در بسیج دو محور اساسی داریم؛ بسیج سازی و جامعه سازی. در حوزه بسیج سازی، توسعه کمی و کیفی ظرفیت‌های سازمانی با تأکید بر ایجاد پایگاه‌های مقاومت، جذب و ساماندهی نیروهای مردمی برای اجرای مأموریت‌ها، آموزش‌های تربیتی و نظام تعلیم و تربیت، آموزش‌های تخصصی و ارتقاء سطح بصیرت بسیجیان جهت اقدام به هنگام در مواقع ضروری، عمده اقداماتی است که باید انجام گیرد.

,

 

,

لزوم کیفی سازی فعالیت‌های بسیج

, لزوم کیفی سازی فعالیت‌های بسیج,

 

,

آذرکیش با تأکید بر کیفی سازی فعالیت‌های بسیج، گفت: در حوزه جامعه سازی نیز بسیج وظایفی را بر عهده دارد. در حوزه دفاعی برای مقابله با تهدیدات و طمع دشمنان باید سازوکارهای لازم را ایجاد کنیم و آن را روزبه‌روز ارتقا دهیم که این مأموریت مهم را گردان‌های امام حسین علیه‌السلام در سطح شهرستان انجام می‌دهند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه چناران بیان داشت: در حوزه امنیتی نیز برای مقابله با تهدیدها، آشوب‌ها و اغتشاشات داخلی باید آموزش‌ها و سازمان‌دهی لازم در بسیج انجام گیرد که این مأموریت مهم را گردان‌های بیت‌المقدس، قرارگاه‌های امنیتی امام علی علیه‌السلام و گردان‌های کوثر انجام می‌دهند.

,

 

,

فعالیت فرهنگی بسیج با رویکرد تقویت باورهای اعتقادی

, فعالیت فرهنگی بسیج با رویکرد تقویت باورهای اعتقادی,

 

,

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن و جنگ نرم که دنبال تغییر اعتقادات و باورهای عقیدتی و دینی مردم است اقداماتی انجام می‌شود که آشنا کردن جوانان با مسائل اعتقادی و دینی و تربیتی و بصیرتی ازجمله فعالیت‌ها در این بخش است.

,

 

,

فرمانده سپاه چناران افزود: فعالیت بسیج در حوزه سیاسی از باب جلوگیری از دخالت دشمن در مسائل سیاسی داخلی است، نه از جهت حمایت از یک فرد یا حزب خاص. کمیته خطر آمریکا برای وادار کردن ایران به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های خود از طریق ورود به حوزه سیاسی اقدامات زیادی را انجام می‌دهد.

,

 

,

وی در همین راستا عنوان داشت: مقامات آمریکایی گفته‌اند که اگر بنابراین است که ایران را وادار به قبول شکست و تسلیم کنیم، حوزه سیاست یکی از گزینه‌های اصلی فعالیت ما است؛ چه در خبرگان رهبری، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در ریاست جمهوری به دنبال این هستند که گزینه‌های موردنظر خود را جهت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وارد کنند، بنابراین در این حوزه باید برگزاری همایش‌های روشنگری و بصیرتی، بسیجیان و جامعه را به سمت‌وسویی حرکت دهیم که سیاست‌های دشمن در آن‌ها کارساز نباشد.

,

 

,

آذرکیش ادامه داد: سپاه و بسیج در حوزه اجتماعی فعالیت خود را به کمک به دستگاه‌های دولتی و مردم، در موضوعات متعددی اختصاص داده است که بسیج سازندگی متولی این مأموریت مهم است.

,

 

,

تقویت روح خودباوری و خوداتکایی در بسیج

, تقویت روح خودباوری و خوداتکایی در بسیج,

 

,

فرمانده سپاه چناران گفت: بسیج در مباحث اقتصادی در جهت تقویت فرهنگ کار و تلاش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، حمایت از ظرفیت بومی، حمایت از سرمایه و تولیدات داخلی، اصلاح الگوی مصرف، مردمی کردن اقتصاد، تقویت روح خودباوری و خوداتکایی را در دستور کار خود دارد.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت‌وسوی موضوعات مهم بسیج سازی و جامعه سازی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: امسال به حول و قوه الهی بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که شروع برنامه‌ها با دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهرهای چناران گلبهار و گلمکان به‌عنوان تجدید بیعت با ولایت است.

,

 

,

آذرکیش ابراز کرد: همایش فرمانده پایگاه‌ها و ائمه جماعات، برنامه بزرگ میقات صالحین در روز جمعه، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، همایش بزرگ بسیجیان به‌عنوان شکوه اقتدار بسیجیان در پنج آذر، مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا و ده‌ها برنامه دیگری نمونه‌هایی از برنامه‌های امسال ناحیه مقاومت سپاه چناران در هفته بسیج است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه