اخبار داغ

قابل توجه مسئولین مربوطه؛

چرا حضور هیات بازرسی کرمان کم رنگ است؟/گران فروشی در بازار و سطح شهر کرمان بیداد می کند

چرا حضور هیات بازرسی کرمان کم رنگ است؟/گران فروشی در بازار و سطح شهر کرمان بیداد می کند
متاسفانه شاهد افزایش قیمت اقلام مختلف در بازار و سطح شهر کرمان هستیم و این مسئله بیانگر این است که مسئولین هیات بازرسی حضور فیزیکی کم رنگی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان، بارها و بارها نظاره گر گران فروشی و کم فروشی در تمامی اقلام موجود در بازار و فروشگاه های سطح شهر کرمان بوده ایم و حتی بارها بالشخصه با مسئول مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین استانداری کرمان تماس حاصل نموده ولی متاسفانه یا پاسخگو نبوده اند و یا اینکه  کمبود نیرو را بهانه رسیدگی به این امر نموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان،,

با توجه به اینکه کرمان قطب کشاورزی در جنوب شرق کشور محسوب می شود ولی متاسفانه اکثر میوه های درجه 2 و درجه 3 وارد بازار و فروشگاه های سطح شهر می شود، و به گفته مسئولین میوه جات درجه یک آن به پایتخت و دیگر کلان شهرها فرستاده می شود.

,

حال این میوه های درجه 2و 3 در تمامی فروشگاه های سطح شهر و حتی بازار با قیمت های متفاوت به فروش می رسد و نه تنها این میوه که حتی این معضل برای دیگر اقلام از جمله گوشت قرمز نیز صدق می کند.

,

وقتی وارد بازار مظفری می شوی صحت و سقم این موضوع بیشتر برایتان روشن می شود، بالاخره اینکه هر کس هر طور که دلش بخواهد روی اقلام قیمت می گذارد و به خریدار قالب می کند.

,

متاسفانه در این رابطه هیات بازرسی هم وجود ندارد، البته اسماً در ادارات و سازمان ها چنین نهادی وجود دارد ولی عملا هیچ فعالیتی ندارند. شاید بپرسید مگر می شود؟

,

خبرنگار ما در این رابطه بارها با هیات بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته است ولی مسئول مربوطه در این رابطه چنین پاسخ می دهد: شما باید از فروشنده فاکتور بخواهید و اگر وی به شما فاکتور نداد می توانید با شماره تلفن 124 تماس حاصل نمایید.

,

و وقتی از وی سوال می شود که تا به حال کدام یک از میوه فروشی های در بازار و سطح شهر و یا قصابی ها فاکتور داده اند که حال با درخواست مشتری چنین کنند؟ و حتی مردم گلایه دارند وقتی با شماره تلفن 124 تماس می گیرند یا باید در انتظار بمانند تا فرصت به آنها داده شود و اینکه مهلت پاسخگویی به آنان طول می کشد؟ میرزایی باز در پاسخ چنین گفت: خود مردم باید مطالبه گر باشند و از فروشنده فاکتور بخواهند و اینکه متاسفانه ما برای بازرسی از فروشگاه های سطح شهر و بازار کمبود نیرو داریم و در رابطه با شماره تلفن 124 مردم باید صبور باشند.

,

خوب باید در جواب این عزیز  بگوییم که به نظر ما این اصلا پاسخ کافی و قانع کننده برای مردم ما نیست و اینکه هر روز شاهد افزایش قیمت اقلام متفاوت در بازار و فروشگاه های سطح شهر هستیم  و کک مسئولین هم نمی گزد، چرا گرفتن فاکتور و کمبود نیرو را بهانه می کنید؟ حتی برای یک بار هم حضور فیزیکی شما محسوس نشده است؟ چرا که اگر حضور فیزیکی شما در بازار می بود و یکی دو تا از این گران فروش ها جریمه می شدند دیگران حساب کار دستشان می آمد.

,

ولی این طور نیست و ما هر روز شاهد گلایه های مردم از افزایش قیمت در بازار هستیم. چرا مسئولین در رابطه این مسئله کاهلی می کنند و فقط حرف زدن را بهانه کار خود قرار می دهند، وقتی از طرف سازمان صنعت، معدن وتجارت آبی گرم نشد با هیأت بازرسی استانداری کرمان تماس گرفتیم هر بار منشی مسئول مربوطه در پاسخ می گفت که وی امروز مشغول سرکشی یا جلسه دارند بالاخره اینکه موفق نشدیم با وی مصاحبه ای در این رابطه داشته باشیم.

,

بالاخره اینکه تا امروز این معضل کم فروشی و گران فروشی همچنان در سطح شهر وجود دارد و مسئولین هم پاسخگو نیستند. آنوقت می گویند چرا مطالبه گری نمی کنید؟

,

گزارش از : مهین نامجو

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه