اخبار داغ

امام جمعه کیش:

هرجا تفکر بسیجی حاکم شد توسعه سرعت گرفت/ تفکر بسیجی نجات دهنده است

هرجا تفکر بسیجی حاکم شد توسعه سرعت گرفت/ تفکر بسیجی نجات دهنده است
امام جمعه کیش با اشاره به اینکه بسیج مرد میدان های مبارزه با تهدید و بحران هاست بر لزوم توجه به تفکر بسیجی به ویژه در میان مسئولان کشور تاکید کر و گفت: هر جا تفکر بسیجی حاکم شد توسعه و پیشرفت سرعت گرفت؛ تفکر بسیجی همواره نجات دهنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، امام جمعه کیش صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه کیش و جمعی از بسیجیان جزیره کیش به مناسبت آغاز هفته بسیج که در دفتر امام جمعه کیش برگزار شد با تبریک تقارن هفته بسیج و ماه مبارک ربیع الاول گفت: در خصوص ویژگی های بسیج باید کتاب ها و مقاله ها نوشت و ساعت ها سخن گفت و  تنها در چند دقیقه نمی توان زوایای وجودی و خیرات وبرکات بسیج را برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با تاکید بر اینکه بسیج مرد مبارزه با بحران در کشور است و هر زمان بحرانی در کشور به وجود آمده یا تهدیدی رخ دهد بسیج در صف نخست ایستاده و آماده است افزود: بسیج پیش از همه پای در میدان می گذارد و ختم کننده بحران بوده و تا آخر ایستاده است همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس پای کار آمد و تا اخرین روزهای مبارزه محکم ایستاد و دشمن را سرجای خود نشاند.

,

حجت الاسلام علیدادی ایستادگی و مقاومت را از ویژگی های منحصر به فرد بسیج برشمرد و افزود: بسیج به سرعت شکل می گیرد، آماده و اعزام می شود و از موثرترین نیروها در رفع مشکل است.

,

تفکر بسیجی نجات دهنده است

, تفکر بسیجی نجات دهنده است, تفکر بسیجی نجات دهنده است,

امام جمعه کیش با بیان اینکه تفکر بسیجی از دیگر ویژگی های بسیج است که پس از پایان بحران در زمان توسعه، کشور نیازمند مدیریت خردمندانه و تفکر بسیجی است تا بزرگترین پیشرفت ها با سرعت بالا در کشور رقم بخورد تاکید کرد: تا تفکر بسیجی بر مسئولان کشور و مسئولان رده هایی که به پیشرفت می اندیشند حاکم نشود پیشرفتی در کشور اتفاق نمی افتد.

,

وی تصریح کرد: هرجا کشور پیشرفت کرد و شاهد توسعه بود تفکر بسیجی برآن حاکم شده بود و هر جا و هر زمان کشور عقب ماند مطمئن باشید از تفکر بسیجی فاصله گرفته ایم.

,

بسیج الگوی تمام عیار مقاومت

, بسیج الگوی تمام عیار مقاومت, بسیج الگوی تمام عیار مقاومت,

حجت الاسلام علیدادی بسیج را الگویی تمام عیار برای کشورهای اسلامی در راه مبارزه با ظلم و استبداد عنوان کرد وافزود: در دنیای امروز هر جا گره های سخت و محکمی وجود داشته است با الگو گیری از بسیج به سرعت گره ها باز شده است و نمونه آن گروه تکفیری داعش است که امروز نفس های اخر خود را می کشد.

,

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت الگویی از بسیج و فرزند بسیج است تصریح کرد: الگوگیری از بسیج ایران اسلامی، بسیج مردمی کشورهای اسلامی را شکل داد و امروز می بینیم به فرماندهی فرمانده شجاع ایران حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را نابود سازد.

,

امام جمعه کیش  خاطر نشان کرد:  بسیج با ظرفیت هایی که برشمرده شد باید خود را از نظر بصیرت، تفکر و دیگر عرصه های مورد نیاز همواره آماده نگاه دارد  تا پرقدرت تر و مقتدرتر از گذشته به مردم خدمت کند.

,

بسیج نسخه شفا بخش در عرصه های بحران

, بسیج نسخه شفا بخش در عرصه های بحران, بسیج نسخه شفا بخش در عرصه های بحران,

ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش نیز در این نشست با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج با اشاره به برخی از برنامه های هفته بسیج، دیدار با امام جمعه و استفاده از رهنمودهای وی را بخش مهمی از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج امروز به عنوان یک نسخه شفابخش در همه زمینه ها فعال است و اگر در حرکت های مهمی که در کشور صورت می پذیر بسیج وارد شود بی تردید می تواند نقشی اثر گذار داشته باشد.

,

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان آسییب دیده در زلزله کرمانشاه توسط بسیجیان جزیره کیش افزود: حرکت خودجوش بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان زلزله زده نشان از حضور دائم و سریع بسیج در صحنه ها بحران کشور است.

,

فرمانده سپاه کیش ادامه داد: تاکنون 3 کانتینر از اجناس و لوازم مورد نیاز زلزله زدگان به صورت زمینی و یک محموله پروازی از کمک های مردمی که توسط بسیجیان جمع آوری شده بود به مناطق زلزله زده ارسال شده است و تا زمانی که نیاز باشد بسیج پای کار و آماده است.

,

وی از حمایت ها و همراهی امام جمعه کیش در کنار بسیج تقدیر کرد و افزود: رمز موفقیت بسیج همین حمایت ها و پشتیبانی هاست و اگر این حمایت ها نبود بی تردید بسیج نیز نمی توانست مسیر پر فراز و نشیب گذشته را تا به امروز با موفقیت طی کند.

,

ویژه برنامه های هفته بسیج با 60 عنوان برنامه از 29 آبان تا 5 آذر در جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور بسیجیان و ساکنان جزیره مرجانی کیش برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه