اخبار داغ

سرگروه حلقه صالحین شهید ابراهیم هادی؛

نوجوانان تشنه طرح های نوین هستند

نوجوانان تشنه طرح های نوین هستند
مربی همدانی بیان داشت: نوجوانان بسیار پرشور هستند و باید انرژی آنها تخلیه شود که این امر مهم نیاز به برنامه ریزی دارد و ما سعی کرده ایم که در حلقه ها تا حدودی با تحرک بیشتر آن ها و فعالیت ها در حلقه به نوعی انرژی خود را تخلیه کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،در سال ۱۳۸۸ شجره طیبه صالحین با نام طرح صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد آغاز شد. این طرح در قالب حلقه یعنی دور تا دور هم نشستن به صورت حلقه به شیوه آموزشی پیامبر اکرم (ص) بود و کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، میانسالان و  پیشکسوتان در حلقه های جداگانه با رده سنی تحت نظر فردی به اسم سرگروه حلقه فعالیت می کنند. در سال ۱۳۹۱ طرح صالحین با نام شجره طیبه صالحین ادامه یافت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

اجرای طرح با تشکیل حلقه های تربیتی به تعداد 15 تا 20 نفر در مسجد شکل می گیرد که یک نفر مربی مطالب مربوط به مسائل تربیتی و سایر موضوعات روز را به افراد ارائه می دهد اما در حلقه های صالحین ورزشی معمولا این حلقه ها در باشگاهها برگزار می شود . 

,

مباحث بصورت مباحثه طرفین پیش می رود و افراد هر سوالی داشته باشند از استاد یا مربی می پرسند و پاسخ سوالات خود را در یک فضای دوستانه و صمیمی دریافت می نمایند و در نهایت تمامی مباحث و مطالب با هدایت و راهنمایی استاد جمع بندی می شود.

,

 

,

مهم ترین رکن طرح ، ارتباط مربی یا استاد با اعضای گروه به صورت یک حلقه متصل در فضای خارج از جلسه می باشد و در این صورت است که حلقه تربیتی مفهوم پیدا می کند. بهترین حلقه تربیتی آنست که مربی در هر شرایطی بتواند با گروه به سهولت در ارتباط باشد و با آنها ارتباط معنوی و عاطفی داشته و کارهای تربیتی خود را دنبال کند.

,

 

,

باید گفت که حلقه های صالحین ورزشی از مزیت های بهتری نسبت به سایر حلقه ها برخوردار هستند چرا که شاگردان با مربی خود رابطه صمیمانه تر و نزدیک تری را دارند . 

,

 

,

در این میان حلقه صالحین  شهید ابراهیم هادی در همدان که برای بانوان کاراته کا برگزار می شود به عنوان حلقه ای خلاق و فعال در سطح ورزشکاران در حال فعالیت است . 

,

 

,

مژگان ورمزیار مربی با تجربه همدانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اکثر شاگردها در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در این حلقه آموزش می بینند و حدود 10 نفر در این حلقه شرکت دارند .

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کلاسهای کاراته سه روز در هفته و تقریبا یک روز در میان برگزار می شود 

,

 

,

مربی همدانی بیان داشت: نوجوانان بسیار پرشور هستند و باید انرژی آنها تخلیه شود که این امر مهم نیاز به برنامه ریزی دارد و ما سعی کرده ایم که در حلقه ها تا حدودی با تحرک بیشتر آن ها و فعالیت ها در حلقه به نوعی انرژی خود را تخلیه کنند . 

,

 

,

وی  در راستای ترویج اخلاق  و ورزش در یک راستا تشکیل حلقه را هر هفته در کلاسها الزامی دانست و افزود: از مربی قرآن مکتب امام زمان (عج) یک روز در هفته برای شاگردان استفاده می شود .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه