اخبار داغ

فرمانده سپاه بانه :

بالغ بر 100 عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در بانه برگزار می شود

بالغ بر 100 عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در بانه برگزار می شود
فرمانده سپاه بانه از اجرای بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی سلیمانی صبح امروز در گفت و گو با  آرباباخبر؛ اظهار داشت: بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج، توسط سپاه بانه و رده های مختلف آن در حوزه های روستایی؛شهری، اقشار و کانون های سپاه بانه در سطح این شهرستان بمناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر؛,

وی افزود: برنامه های هفته بسیج که از چند روز قبل توسط حوزه ها و رده های مختلف سپاه بانه تدوین شده است از امروز آغاز و تا پنجم آذر ماه که مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین می باشد نیز ادامه خواهد داشت.

افتتاح 15 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه بانه در هفته بسیج

,
,
,


سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: برنامه های مذکور در سرفصل های مختلف فرهنگی؛ ورزشی و افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در شهرستان بانه پیش بینی شده است که در طول هفته بسیج در سطح این شهرستان اجرا خواهند شد.

,
,

فرمانده سپاه بانه افتتاح و بهره برداری از یازده مدرسه روستایی در روستاهای کوپیچ، ساردکه، سپیدکمر، انجیله،درگاه شیخان، کوچر، سپیدار، دارینه و سوته را از پروژه های شاخص محرومین زدایی سپاه بانه در راستای حل مشکل فضاهای آموزشی و برنامه مردم یاری در مناطق روستایی بانه برشمرد.

وی همچمین، افتتاح پروژه خانه محروم در روستای بوالحسن و اجرای پروژه آبرسانی به روستای کیوله و افتتاح سالن ورزشی 9 دی در شهر بانه برای شهروندان و همچنین بهره برداری از دو زمین رورزشی در روستاهای مزرلان و سیاه حومه را از دیگر پروژه های محرومیت زدایی سپاه بانه که در طول هفته بسیج امسال به بهره برداری خواهند رسید برشمرد.

,
,
,

سرهنگ سلیمانی همچنین نواختن زنگ بسیج در کلیه مدارس سطح شهرستان بانه در اولین روز از هفته بسیج؛ تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان بانه؛ تجلیل از 5 خانواده معظم شهدا؛ برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان؛ حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه؛ غبار روبی مزار شهدا و انجام ویزیت رایگان مردم را از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه