اخبار داغ

شهردار بندرگز:

۷ پروژه عمرانی در بندرگز در حال انجام است

۷ پروژه عمرانی در بندرگز در حال انجام است
شهردار بندرگز با بیان این مطلب که ۷ پروژه عمرانی در شهر بندرگز در حال انجام است، گفت: این پروژه ها، با اعتباری نزدیک به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر بندرگز در حال انجام است و برخی نیز به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "جعفر رضایی" شهردار بندرگز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با مصوبه شورای شهر عملیات اجرایی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر بندرگز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۲ فاز انجام می شود؛ افزود: فاز اول آن با اعتبار ۴ میلیارد ریال و سطح پوشش ۱۵ هزار متر مربع به صورت زیر سازی و  روکش آسفالت انجام شد و فاز دوم آن با اعتبار ۵ میلیارد ریال با سطح پوشش ۳۰ هزار متر مربع روکش آسفالت انجام خواهد شد.

,

"رضایی" به معضل ترافیکی چند ده ساله در خیابان امام خمینی بندرگز اشاره کرد و اظهار داشت: برای رفع این معضل فاز اول تعریض این معبر با جابجایی جداول به طول ۶۰۰ متر و اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

,

شهردار بندرگز به آینده نگری و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات ناشی از سیلاب در کانال های بزرگ  درون بافت شهری اشاره کرد و گفت: احداث دیواره رودخانه گز _ وطنا به طول ۱۴۰ متر با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، احداث دیواره کانال نهر دشتی کلاته به طول ۳۰۰ متر و اعتبار ۳ میلیارد ریال، کف سازی و لایروبی رود خانه هاشم رود به طول ۱ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد ریال و کانال خیابان آیت الله نصیری به طول ۲۷۰ متر و با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در دست اقدام است که غالب پروژه ها به بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

,

"رضایی" در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع، ۷ پروژه با اعتباری نزدیک به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر بندرگز در حال انجام است و برخی نیز به پایان رسیده است.

,

1

, 1,

2

, 2,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه