اخبار داغ

در نخستین روز از هفته بسیج؛

۱۰ پروژه اقتصاد مقامتی در شهرستان اراک افتتاح شد

۱۰ پروژه اقتصاد مقامتی در شهرستان اراک افتتاح شد
فرمانده سپاه ناحیه اراک از بهره برداری از ۱۰ پروژه اقتصاد مقامتی در شهرستان اراک همزمان با نخستین روز هفته بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با  اراک امروز؛گفت: از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه تحت عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

رضایی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نامگذاری شده است اظهار کرد: روز اول هفته بسیج با نام «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده است.

,

وی ادامه داد: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر در شهرستان اراک افتتاح شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: سالن پرورش قارچ و پرورش دام در روستای ایبک آباد، استخر پرورش ماهی در روستای گوار، سالن پرورش قارچ در روستای فیجان و کارگاه تولید شیره و باسلوق در روستای هزاوه از مهمترین پروژه های اقتصادی مقاومتی افتتاح شده در اراک است.

,

رضایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی مهمترین رویکردهای سپاه ناحیه اراک در حوزه اقتصادی است خاطرنشان کرد: بدون شک نسخه علاج بخش اقتصاد کشور، تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان و استعداد نیروهای داخلی و روحیه جهادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه