اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 ساری خبر داد

پرداخت ۲ میلیاردی وام اشتغال به مددجویان ساروی

پرداخت ۲ میلیاردی وام اشتغال به مددجویان ساروی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 2 ساری، گفت: ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو ساری در ۷ ماه امسال پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، سیدرضا ساداتی با بیان اینکه ۹۹ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری در ۷ ماه امسال ایجاد شد، گفت: طرح‌های اشتغال به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان برای مددجویان اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با بیان اینکه ۲۹۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت و منابع امدادی پرداخت شد، اظهار کرد: یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها به مددجویان تحت حمایت در منطقه دو ساری پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو ساری با بیان اینکه وام اشتغال در بخش‌های دامداری، کشاورزی و باغداری، حمل‌ونقل و دیگر بخش‌ها پرداخت شد، افزود: کمیته امداد منطقه دو ساری در جذب منابع و معرفی مددجویان به بانک‌ها و نیز صندوق امداد ولایت توانسته است در مسیر اشتغال مددجویان قدم‌های مؤثری بردارد.

ساداتی با توجه به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان گفت: در ۷ ماه امسال ۴۳۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه