اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان؛

اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فارسان

اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فارسان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: ۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج (۲۹ آبان تا ۵ آذر) در این شهرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در گفت‎وگو با پیرغار افزود: حادثه تلخ و غمباری که در غرب کشور عزیزمان اتفاق افتاد برای همه سخت و دل‌خراش بود که این شهرستان توانسته است با همکاری پایگاه‌های بسیج کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به این منطقه ارسال کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در فارسان عنوان کرد: در آغاز هفته بسیج در روز 29 آبان، شعار اصلی سپاه بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است که باید همه مردم و جوانان مقتدرانه برنامه‌های طرح‌شده توسط بسیج و رسانه را به نحو مطلوب عمل کنند.

وی با اشاره به دستور فرمانده سپاه استان تصریح کرد: مسجد باید از برنامه‌های اصلی سپاه باشد و همچنین نمایش اقتدار مردمی، توجه و تنوع در توصیه‌های بسیج باید جذابیت خاصی داشته باشد.

یزدانی درباره اندیشه و آرمان‌های امام خمینی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج مستضعفین یکی از مأموریت‌ها و وظایف سپرده‌شده پاسداری از انقلاب اسلامی است و در همه عرصه‌ها باید حضور به‌موقع نیروهای مسلح و فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از 30 برنامه در شهرستان فارسان در آغاز هفته بسیج اعم ازدیدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا فرهنگی و آبروی محله، مسابقات ورزشی، میقات و صالحات، تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار با خانواده شهدا و اعزام دانش‌آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در هفته بسیج خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه