اخبار داغ

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری خبر داد

جذب 54 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید در ساری

جذب 54 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید در ساری
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 54 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید به بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، فرزین فرهادی با اشاره به تسهیلات ویژه کشاورزی، گفت: تاکنون 102 طرح از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که 9 طرح بااعتبار 54 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایتی دولت از تولیدات داخلی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و احیای بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط که غیرفعال یا نیمه فعال هستند، از ابتدای امسال تاکنون 395 بهره‌بردار بخش کشاورزی شهرستان ساری برای دریافت تسهیلات بانکی بسته رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت‌نام کردند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری بابیان اینکه 139 طرح در کارگروه استانی تصویب شد، افزود: 156 پرونده پس از بررسی و انجام کارهای کارشناسی در کمیته بررسی طرح در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری تأیید شدند و به کارگروه استان فرستاده شدند که 11 طرح مربوط به شیلات، 14 طرح مربوط به صنایع تبدیلی، 125 طرح مربوط به دام و طیور و 6 طرح مربوط به طرح‌های گلخانه‌ای است.
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه