اخبار داغ

با نیت ترویج فرهنگ، قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان؛

طرح وقف مشارکتی در مدارس شهرستان رشتخوار اجرا می‌شود

طرح وقف مشارکتی در مدارس شهرستان رشتخوار اجرا  می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار گفت: طرح وقف مشارکتی با نیت ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برای اولین بار در مدارس شهرستان رشتخوار اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حاتمیان در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با اجرای طرح وقف مشارکتی در مدارس این شهرستان گفت: طرح وقف مشارکتی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار برای اولین بار در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار در ادامه در رابطه با نحوه اجرای این طرح گفت: نحوه مشارکت در این طرح اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی و دریافت قبض کمک به موقوفه خواهد بود، که در نهایت کلیه کمک‌ها اعم از نقدی و غیر نقدی تبدیل به عین موقوفه( ملک، زمین، ساختمان،...) می‌گردد و عواید آن صرف ترویج فرهنگ قرآن، عترت، و نماز دانش آموزان خواهد شد.

,

 

,

حاتمیان با اشاره به اجرای فاز اول این طرح در مدارس سطح شهرستان رشتخوار گفت: در اجرای فاز اول این طرح بیش از 6 هزار قبض در مدارس شهرستان رشتخوار توزیع می‌شود.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به اینکه میزان تعیین مشارکت‌ها از مبلغ 10 هزار ریال به بالا پیش‌بینی شده، است، افزود: دراین طرح دانش‌آموزان یا خیرن می‌توانند، با هزینه کرد کمترین مبلغ جزء واقفین موقوفه بزرگ قرآنی در سطح استان قرار گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه