اخبار داغ

همزمان با اولین روز از هفته بسیج؛

۸۰ نفر از دانش‌آموزان کمیجانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۸۰ نفر از دانش‌آموزان کمیجانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
همزمان با اولین روز از هفته بسیج، صبح امروز ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهرستان کمیجان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ همزمان با اولین روز از هفته بسیج، صبح امروز ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهرستان کمیجان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

این گروه از دانش آموزان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید و با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود شرایط سخت آن دوران از نزدیک آشنا می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با اشاره به نقش مهم اردوهای راهیان نور در زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: در تهاجم فرهنگی که دشمنان علیه آرمان‌های اسلام و انقلاب با قوت دنبال می‌کنند، برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌ها در این تهاجم ایفا می‌کند.

,

, ,

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوان است.

,

وی در ادامه افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست، و این دوران حماسه‌ آفرین، نمایی واقعی از رشادت ها و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های این نظام الهی را تقویت کردند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه