اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر بیجار :

اظهارات برخی از اعضای شورا ناشی از عدم آشنایی آنها با قوانین است/4 نفر از اعضای شورا اصرار بر بررسی احراز شرایط فرد معرفی شده دارند

اظهارات برخی از اعضای شورا ناشی از عدم آشنایی آنها با قوانین است/4 نفر از اعضای شورا اصرار بر بررسی احراز شرایط فرد معرفی شده دارند
رئیس شورای اسلامی شهر بیجار در خصوص انعکاس سخنان برخی اعضای شورای شهر در فضای مجازی گفت: این سخنان موضع شخصی است که ناشی از عدم آشنایی به قوانین سرچشمه می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا همایی در گفت و گو با  بیجار بام ایران در خصوص سخنان منصوب به مازیار توکلی عضو شورای شهر بیجار در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرد خاصی باید شهردار باشد در غیر اینصورت شهرداری با سرپرست اداره خواهد شد ، اظهار داشت: این سخنان مواضع شخصی این عضو شورا بوده و موضوع رسمی شورا محسوب نمی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی افزود:اگر این اظهارات همانگونه که در فضای مجازی منتشر شده است از طرف وی عنوان شده باشد متاسفانه میزان آگاهی وی از قوانین و مقررات زیر سوال است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر بیجار در خصوص انتخاب شهردار گفت: پس از اعلام کتبی استانداری در سه شنبه گذشته مبنی بر عدم احراز شرایط پست شهرداری توسط فرد معرفی شده به فاصله 24 ساعت جلسه شورا جهت انتخاب شهردار برگزار شد که با مخالفت چهار نفر از اعضای شورا مواجه شد.

,

همایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پاسخ مفاد نامه اعلام شده استانداری از طرف 3 تن از اعضای شورا مورد پذیرش قرار گرفته و 4 نفر دیگر اصرار بر بررسی شرایط احراز شرایط فرد معرفی شده دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است ، اعلام کرد: با این روند در شورای اسلامی شهر بیجار در ایستگاه اول مانده ایم و مجموعه شهر ،شهرداری و کارگران بیشترین ضرر را خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه