اخبار داغ

مدیر کتابخانه های عمومی بیجار خبر داد:

بیش از 3 هزار جلد کتاب به کتابخانه های بیجار اهداء شده است/ 8 کتابخانه در بیجار فعالیت دارد

بیش از 3 هزار جلد کتاب به کتابخانه های بیجار اهداء شده است/ 8 کتابخانه در بیجار فعالیت دارد
مدیر کتابخانه های عمومی بیجار با بیان اینکه 8 کتابخانه در شهرستان بیجار فعالیت دارد از اهدا 3 هزار و 200 جلد کتاب در طول یکسال گذشته از طرف اعضاء خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم احمدزاده در گفت و گوبا  بیجار بام ایران ، از فعالیت 6 کتابخانه نهادی و 2 کتابخانه مشارکتی در شهرستان بیجار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ کتابخوانی از اهداف کتابخانه ها است ، افزود:در یک سال گذشته 3 هزار و 200 جلد کتاب از طرف اعضاء به کتابخانه های بیجار اهداء شده است.

,

مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار گفت: تعداد دو هزار و 705 نفر عضو فعال کتابخانه های بیجار هستند که 575 نفر آنها در کودک هستند.

,

احمدزاده با اشاره بر اینکه برای افزایش سرانه مطالعه در کشور همت همگان لازم است، عنوان کرد: تعمیر ساختمان و سیستم گرمایشی کتابخانه ها از مهمترین مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

,

وی با بیان اینکه در سطح کلیه کتابخانه های شهرستان بیجار برنامه های فرهنگی در حال برگزاری است، ادامه داد: برگزاری نشست های کتاب خوان در کتابخانه و مدارس و نشست شاهنامه خوانی ، قصه گویی و جمع خوانی برای کودکان از مهمترین برنامه های است که در طول سال برگزار می شود.

,

مدیر کتابخانه های عمومی بیجار از ارسال مستندات ساختمان تبلیغات اسلامی به نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت تاسیس کتابخانه در شهر پیرتاج خبر داد.

,

احمدزاده با بیان اینکه در حال حاضر 110 هزار و 500 نسخه در کتابخانه های عمومی بیجار وجود دارد ، اظهار داشت: در طول یکسال گذشته 144 هزار نسخه کتاب امانت داده شده است.

,

وی تصریح کرد: کتاب های تفسیر نمونه ، تفسیر نور، قصه های قرآنی ، رمان و شعر از پر طرفدارترین کتاب های مورد استقبال است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه