اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان؛

داغ دیدگان زلزله به کمک نیاز دارند نه بحث سیاسی

داغ دیدگان زلزله به کمک نیاز دارند نه بحث سیاسی
امام جمعه موقت و نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اصفهان، گفت: می‌دانیم افرادی هستند که در فکر نشان دادن فکر سیاسی خودشان هستند، اما این شایسته نیست، کسانی‌که داغ دیده‌اند، به فکر سیاسی نیازی ندارند، بلکه به کمک نیازمندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، صبح امروز دردفتر خود پیرامون اینکه در بحث زلزله، جریان‌های خاصی فعالیت دارند و برخی در این فعالیت‌ها سوء استفاده می‌کنند، اظهار کرد: در حوادثی همچون زلزله و مشابه آن، که عده‌ای از مردم داغ دیده‌اند، نباید به دنبال افکار خاص سیاسی خودمان چه حق و چه باطل، باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

وی عنوان کرد: کسانی‌که داغ دیده‌اند، به فکر سیاسی نیازی ندارند، بلکه به کمک نیازمندند، کمک هم از هر جناحی باشد بالاخره کمک است، با وجود این، می‌دانیم افرادی هستند که در فکر نشان دادن فکر سیاسی خودشان هستند، اما این شایسته نیست.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  چنین رفتارهایی، بهره‌برداری و نوعی سوء استفاده از اینگونه موقعیت‌های خاص است، گفت:  موقعیتی که مردم داغ دیده و رنج کشیده‌اند و در فکر تهیۀ ما یحتاج خود هستند اما این در حالی است که ما در فکر مباحث حزبی خودمان هستیم تا حزب خودمان را تقویت کنیم.

,

وی با بیان اینکه باید به دنبال اتحاد باشیم همانطور که رهبری معظم انقلاب  مکررا همین مطلب را متذکر بوده‌اند و شاهدیم اگر مقداری درک بالاتری پیدا کنیم، خواهیم ‌فهمید که جدای از زلزله، مهمتر از همه چیز، اتحادی است که باید با هم داشته باشیم و این اتحاد با فکر تقویت حزبی و و سیاسی مغایرت دارد.
آیت الله مهدوی، تاکید کرد اتحاد را تقویت کنید و بدانید همۀ ما ایرانی هستیم، همه یکی هستیم، این یکی بودن در مقابل دشمن همان نکتۀ مهم است و  همان چیزی که رهبری معظم در بحث برجام همه را مقابل دشمن یک پارچه کردند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه