اخبار داغ

حرکت خودجوش بانوان تفرش برای کمک به جبهه مقاومت+تصاویر

حرکت خودجوش بانوان تفرش برای کمک به جبهه مقاومت+تصاویر
بانوان تفرشی با حرکت خودجوش و مردمی خود از حمایت جبهه مقاومت غافل نشدند و در فصل زمستان با تهیه کلاه، شال‌ گردن و لباس گرم و همچنین بسته بندی خوراکی به کمک رزمندگان این جبهه شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، در هنگام بروز جنگ و دفاع یک ملت در برابر حمله دشمن، تنها اعزام مردان به صحنه‌ نبرد ضامن پیروزی نیست، بلکه حمایت و پشتیبانی از نیروها، مراقبت از کودکان، پرستاری از مجروحان و مداوای زخمی‌ ها، قبول مسئولیت زندگی در نبود مردان، حفظ سنگرهای پشت جبهه و توسعه‌ هسته‌ های مقاومت محلی در موارد اضطراری، تأثیری مستقیم بر روحیه‌ رزمندگان و حتی سرنوشت جنگ دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

در کنار حضور جوانان ایرانی در مبارزه با گروه‌ های تکفیری و داعش، زنان مسلمان ایرانی همانند دوران مقدس وسایل موردنیاز رزمندگان را در مساجد محله خود تهیه و برای آنها ارسال می‌ کنند.

,

بانوان تفرشی نیز با حرکت خودجوش و مردمی خود از حمایت جبهه مقاومت غافل نشدند و در فصل زمستان با تهیه کردن کلاه، شال‌ گردن و لباس گرم و همچنین بسته بندی خوراکی به کمک رزمندگان این جبهه شتافتند.

,

حسینی یکی از بانوان تفرشی با اشاره به اینکه کمک به رزمندگان در جبهه های مقاومت از جمله رسالت ها و وظایف ذاتی هر مسلمان متعهد و مومن است، گفت: این کمکهای ناچیز برای رزمندگانی است که با دشمنان مبارزه می کنند و امیدواریم بتوانیم به این ملت و کشور خدمت کنیم.

,

وی افزود: از اینکه می توانم به فرزندان خودم در جبهه مقاومت کمک کنم احساس شادی می کنم.

,

تندکاران یکی دیگر از بانوان تفرشی گفت:در قرآن به ایستادگی در برابر ظالمان و ستیز با ظلم تاکید و این حرکت خودجوش از زمان رهبر کبیر انقلاب به ما سفارش شده است. ولو اینکه این ایستادگی با تقویت رزمندگان از طریق تهیه این گونه اقلام باشد.

,

وی افزود: اگر نمی توانم به جنگ تکفیری ها بروم ولی سعی می کنم خودم و دوستانم را به این کار یعنی تقویت رزمندگان تشویق کنم تا عزیزانمان دلگرمتر شوند و بدانند ما نیز پشتیبان آنها هستیم. البته این اقدام خودجوش مردم در برابر زحمات و سختیهای مدافعان حرم کاری ناچیز است.

,

تندکاران با تاکید بر اینکه آحاد مردم ایران اسلامی باید همچون دوران دفاع مقدس حامی و پشتیبان رزمندگان جبهه اسلام در مقابل تکفیری ها باشند، بیان کرد: بدون تردید راهی که این رزمندگان انتخاب کرده اند راه نجات بخش و سعادت آور برای ماست و باید با فعالیت های پشت جبهه، خود را در این راه شریک بدانیم.

,

عظیمی یکی از بانوان تفرشی که در زمان جنگ هم در تهیه و جمع آوری اقلام مورد نیاز رزمندگان فعالیت داشته است، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد تا پیروزی قدس عزیز، نابودی اسرائیل و آمریکا. همانطوری که جوانان ما در جبهه در مقابل اسرائیل و داعش می جنگند و در حال دفاع از دین و اسلام هستند ما خواهران و مادران آنها هر کاری که برای آنها از دستمان برآید انجام می دهیم.

,

وی افزود: اگر خواهران نمی توانند در سنگرهای دفاع حضور داشته باشند ولی در پشت جبهه دفاع را تقویت می کنند. ما با همان روحیه دوران دفاع مقدس، امروز نیز در خدمت اسلام و انقلاب هستیم و با توجه به شرایط موجود، وظیفه داریم از جان و دل و مال خود گذشته و برای رزمندگان اسلام در کیلومترها دورتر از کشور، کمک کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه