اخبار داغ

رییس هیئت کوهنوردی استان گلستان :

قله های استان یکپارچه تابلوگذاری و دربانک جامع نقشه ارتفاعات گلستان تدوین می شود

قله های استان یکپارچه تابلوگذاری و دربانک جامع نقشه ارتفاعات گلستان تدوین می شود
رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان گفت: قلل و ارتفاعات استان گلستان بصورت یکپارچه تابلو گذاری گردد که مشخصه های ؛ نام قله ، ارتفاع ، طول و عرض جغرافیایی قله و موقعیت شهرستانی در آن درج می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمد فلاحی رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان ؛ ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت : هیئت کوهنوردی استان گلستان در نظر دارد بمنظور یکسان سازی و معرفی دقیق قلل و ارتفاعات استان گلستان و نیز مسیرهای صعود و معرفی مناطق پرتردد ، پر خطر و عمومی کوهستانی به کوهنوردان و طبیعت دوستان عزیز سراسر کشور اقدامات پژوهشی فاخری را در قالب یک طرح میان مدت اجرایی نماید . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان خاطر نشان کرد : در فاز اول این طرح در نظر است قلل و ارتفاعات استان گلستان بصورت یکپارچه تابلو گذاری گردد که مشخصه های ؛ نام قله ، ارتفاع ، طول و عرض جغرافیایی قله و موقعیت شهرستانی در آن درج می گردد. 

,

فلاحی با یادآوری این مطلب که قله شاخص استان گلستان قله گاوکشان در ۶ کیلومتری جنوب شرقی روستای شاهکوه سفلی با ارتفاع  3850  متر و موقعیت N36 31.411 E54 27.371  از سوی فدراسیون کوهنوردی معرفی شده ، علاوه بر تابلوی روی قله ، در جاده  ورودی روستا   تابلوی معرفی و کروکی مسیرهای صعود درج و نصب خواهد شد .

,

وی ابراز امیدواری کرد : هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان ؛ ان شاء الله با همت جمعی همه کوهنوردان عزیز پس از اتمام این  پروژه  پژوهشی ،  بانک اطلاعاتی جامع نقشه های معرفی  قلل و ارتفاعات کلیه شهرستانهای استان گلستان ، کروکی مسیرهای صعود  و گزارش مختصر صعود را بصورت یکپارچه در کتابچه  و نیز فایل ترکینگ جی پی اس گردآوری و تدوین خواهد نمود . 

,

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان با ابراز امیدواری از همکاری کوهنوردان و دستگاههای ذیربط گفت : ان شاءالله  این پروژه  در  راهنمایی صعود ، کاهش کمشدگی ها و حوادث کوهستان ، امدادرسانی و معرفی بهتر استان گلستان بسیار مؤثر  خواهد بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه