اخبار داغ

هفته بسیج یادآور ایثار و فداکاری

هفته بسیج یادآور ایثار و فداکاری
مهم‌ترین رمز بسیج را باید خلوص نیت و کار خالصانه برای رضای خدا و حاضر بودن در صحنه‌ها دانست. این دو عامل سبب پیشرفت و اعتلای این نام مقدس است که 38 سال برای کشور عمران و ابادانی و افتخار خلق کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، از امروز هفته بسیج در سراسر کشور شروع می‌شود. شعار محوری در این هفته در سراسر کشور «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» است. بسیاری از روزهای بسیج در این هفته جنبه اقتصادی داشته و رویکرد اقتصاد مقاومتی در کنار مسائل تولید علم، مباحث فرهنگی و اجتماعی، مسجدمحوری و جهاد کبیر و عمل انقلابی از دیگر عناوین روزهای این هفته تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

امروزه بسیج به عنوان شجره طیبه‌ای است که پس از 38 سال روز به روز محکم‌تر شده و خاری در چشم دشمنان کشور و انقلاب است.

بسیج روزی یکه و تنها در مقابل تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب در خارج و تمامی تجزیه‌طلب‌ها در داخل ایستاده بود و توانسته با توکل بر خداوند متعال در همه عرصه‌ها موفق و سربلند باشد.

امروز اما این تجربه موفق در سایر کشورهای منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه از این شجره طیبه در حال بهره‌برداری هستند.

بسیج تنها نیرویی در جهان است که نسبت به شرایط روز ماموریت‌های مختلفی را تجربه کرده و تنها در قالب یک ماموریت تعریف نمی‌شود. روزی در سنگر دفاع از استقلال و امنیت کشور بسیجیان در خط مقدم جبهه‌ها حاضر بودند و روزی دیگر در عمران و آبادانی پس از جنگ.

زمانی کشور به پیشرفت‌های عظیم علمی و فنی احتیاج داشت که باز این بسیجیان بودند که عرصه را خالی نکرده و با حضور فعال خود در این زمینه به یاری کشور شتافتند.

امروز هم پس از وقوع زمین‌لرزه در منطقه کرمانشاه باز همین بسیجیان به مانند سال‌های گذشته در صحنه حاضر شدند و به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند. فردا هم اگر بحث بازسازی مناطق زلزله باشد باز این بسیجیان هستند که بدون هیچ‌گونه منتی در عرصه بازسازی منطقه حاضر می‌شوند.

مهم‌ترین رمز بسیج را باید خلوص نیت و کار خالصانه برای رضای خدا و حاضر بودن در صحنه‌ها دانست. این دو عامل سبب پیشرفت و اعتلای این نام مقدس است که 38 سال برای کشور عمران و آبادانی و افتخار خلق کرده است.

این تفکر نه تنها کهنه نمی‌شود بلکه روز به روز تازه‌تر شد و رنگ و بویی جدیدتر به خود می‌گیرد و گسترش می‌یابد.

امید است این شجره طیبه تا سال‌ها پابرجا بوده و به خدمت‌رسانی به کشور و انقلاب ادامه دهد و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه