اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی نطنز خبر داد:

۳۰۰ نیرو مراسم های ماه صفر در امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود را پوشش دادند

۳۰۰ نیرو مراسم های ماه صفر در امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود را پوشش دادند
فرمانده انتظامی نطنز، گفت: ۳۰۰ نیرو در ایام پایانی ماه صفر تحت عنوان نیروی انتظامی، پلیس راه، راهور، پلیس افتخاری و همچنین یک‌صد نیروی بسیجی برای پوشش امنیتی و انتظامی به برگزاری مراسم های مذهبی در امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد علیهماالسلام کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان نطنز تمام تلاش خود را به کار گرفت تا کلیه مراسم های مذهبی در سطح شهرستان نطنز از اربعین حسنی تا پایان ماه صفر را به صورت کامل پوشش دهد و در این راه نیز موفق عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز، افزود: پلیس شهرستان در تمامی جلسه های مقدماتی برای برگزاری مراسم های مختلف حضور فعال داشت و با ارائه پیشنهاد و راهکار به برگزاری بدون مشکل این برنامه ها با همکاری و همیاری دیگر دستگاه ها و ادارات، کمک کرد.

,

وی تصریح کرد: به دلیل سفر چشمگیر و قابل توجه مردم از جای جای کشور به شهرستان و برگزاری مراسم های ویژه در ایام پایانی ماه صفر، نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اجرای برنامه های مذهبی با کم ترین چالش در موضوع های امنیت تردد و عبور و مرور انتظامی و ترافیکی عزاداران، صورت گیرد.

,

بنی آدمی گفت: با آماده باش کلیه نیروهای انتظامی و با همکاری فرماندهی و جانشین انتظامی استان اصفهان و فراخوان نیرو از سطح استان، پوشش امنیتی و انتظامی مراسم اربعین حسینی و ۲۸ صفر امامزاده آقا علی عباس (ع) و ۲۸ صفر امامزاده شاه سلطان حسین (ع) ابیازن در بالاترین سطح و بدون هیچ مشکلی انجام شد.

,

وی بیان کرد: ۳۰۰ نیرو در ایام پایانی ماه صفر تحت عنوان نیروی انتظامی، پلیس راه، راهور، پلیس افتخاری و همچنین یک‌صد نیروهای بسیجی برای پوشش امنیتی و انتظامی به برگزاری مراسم های مذهبی در امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد علیهماالسلام کمک کردند.

,

فرمانده انتظامی نطنز، خاطر نشان کرد: سرقت یک دستگاه پراید فقط در این ایام صورت گرفت که با هوشیاری ماموران انتظامی در مدت نیم ساعت ماشین سرقت شده کشف و تحویل صاحب آن شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه