اخبار داغ

امام جمعه قیدار عنوان کرد:

پرچم بسیج معنویت است/برگزاری ۱۵۰برنامه در هفته بسیج در خدابنده

پرچم بسیج معنویت است/برگزاری ۱۵۰برنامه در هفته بسیج در خدابنده
امام جمعه قیدار در دیدار بسیجیان شهرستان خدابنده گفت: پرچم بسیج، معنویت است و باید از آن محافظت بشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پاسداران و فعالان اقتصادی گروههای جهادی که به نام بسیج سازندگی و محرومیت زدائی نامگذاری شده بود با امام جمعه قیدار دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

در ابتدا حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از ثمرات مقدس انقلاب اسلامی است و علامه طباطبائی در بحث اطاعت از ولایت کفر و الهی می فرمود:"علل انحطاط و سقوط مسلمانان در عمل به آیه ۵۴سوره مائده خلاصه شده است که به حق بسیج به این آیه پایبند بوده است و خواهد بود.

,

, ,

وی افزود: در این آیه به این مطالب اشاره شده که کسانی که از ولایت الهی اطاعت می کنند خداوند را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد و در برابر کفار محکم و نفوذ ناپذیر هستند و اهل جهادند و در راه خدا از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی هراسند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: امروز بسیجیان با این ویژگی ها شناخته می شوند و تا زمانی که نوای خوش بسیج در کشور طنین انداز باشد چشم طمع جهانخواران از مملکت قطع خواهد شد.

,

, ,

وی افزود: در هفته بسیج ۱۵۰برنامه با ۴۰عنوان در موضوعات مختلف سیاسی،اقتصادی و اجتماعی در شهرستان خدابنده برگزار می شود و افتتاح چندین طرح اقتصادی برگزاری برنامه های فرهنگی مسابقات ورزشی و نشست های سیاسی و بصیرتی و روشنگری از جمله این برنامه ها است.

,

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار حسن تقارن آغارز هفته بسیج و ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفت و گفت: بنا به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه ای است که به حق در حال حاضر درخت تنومندی شده است و میوه و ثمراتش در جامعه کاملا مشهود است.

,

وی افزود: تفکر بسیجی صادر می شود ولکن در این زمینه باید آسیب شناسی نیز کرد چرا که آسیب شناسی در هر زمینه ای لازم بوده و خواهد بود و اگر بسیجیان به دنیا وابستگی داشته باشند بین اراده خدا و انسان تغایر بوجود می آید و این آسیب بسیج است.

,

, ,

امام جمعه قیدار ادامه داد: امروز بسیج سه وظیفه خطیر پیگیری فرمایشات رهبری،مبارزه با نفوذ و آسیب های اجتماعی و ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد که البته کارنامه بسیج در این زمینه ها درخشان است و در همه عرصه ها خوب عمل کرده است و موفق نیز بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه