اخبار داغ

دبیر هیئت کشتی استان زنجان:

میثم نصیری و محمد نادری سرمایه‌های کشتی زنجان هستند/ در حال حاضر جایگزینی برای ستاره‌های کشتی استان نداریم

میثم نصیری و محمد نادری سرمایه‌های کشتی زنجان هستند/ در حال حاضر جایگزینی برای ستاره‌های کشتی استان نداریم
دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت: قرار است مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی زنجان همچون نصیری، نادری، نوری و حیدری برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عادل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه کشتی‌گیرانی همچون میثم نصیری، محمد نادری و میثم حیدری از سرمایه‌های زنجان هستند، اظهار کرد: محمد نادری از سال 80 مدال‌آوری‌های خود را آغاز کرده و در مسابقات نوجوانان قبرس موفق به کسب مدال طلا شد و این افتخارات محدود به دوره کاری یک هیئت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه نصیری و حیدری نیز ساخته و پرداخته هیئت‌های گذشته بودند، ابراز کرد: ما نیز در حد توان خود و با ارتباطاتی که با فدراسیون داشتیم به این کشتی‌گیران برای تکرار افتخارآفرینی‌ها کمک کردیم.

,

دبیر هیئت کشتی استان زنجان بیان کرد: حسن رحیمی و حسین نوری نیز که از عنوان‌دار کشتی کشور هستند هر دو اصالت زنجانی دارند، حسن رحیمی تا به حال از استان زنجان کشتی نگرفته اما حسین نوری در اوایل سال 95 با تماسی که با هیئت داشت اعلام کرد که قصد دارد از استان زنجان کشتی بگیرد.

,

وی افزود: ما به این کشتی‌گیر ملی پوش اعلام کردیم که باید هیئت کشتی کرج اطلاع دهد که قصد کشتی گرفتن از طرف استان زنجان را دارد و این کار انجام شد و نوری در مسابقات کشوری از استان زنجان روی تشک رفت.

,

عادل‌پور با بیان اینکه نوری در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز از استان زنجان در مسابقات حاضر شد و دوبنده تیم ملی را از آن خود کرد، گفت: نوری در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شد و بعد از این مسابقات در قهرمانی جهان نیز مدال برنز را کسب کرد.

,

وی تصریح کرد: قرار است یک مراسم تجلیلی برای قهرمانی کشتی زنجان از جمله میثم نصیری، محمد نادری، حسین نوری و میثم حیدری برگزار شود.

,

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر و در سطح استان جایگزینی برای نصیری، نادری و حیدری نداریم، اظهار کرد: کارهایی را از سطح نونهالان و نوجوانان آغاز کرده‌ایم که نتیجه آن در سالهای آینده بروز و ظهور پیدا می‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه کشتی زنجان همیشه تک ستاره داشته است، عنوان کرد: ما مانند استانهای برخورداری همچون مازندران نیستیم، این استان در سه آیتم از زنجان جلوتر است و این آیتمها به دلیل شرایط منطقه‌ای بوده که مازندران در آن قرار گرفته است.

,

عادل‌پور با بیان اینکه نباید انتظار داشت که ما نیز مانند مازندران در تیم ملی پنج کشتی‌گیر داشته باشیم، گفت: تیم المپیک ما از سه استان کشور بود که زنجان نیز در بین آنها قرار داشت که باید برای ستاره‌های فعل کشتی استان پشتوانه‌سازی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه پرورش کشتی‌گیران خوب نیازمند حمایت مالی فدارسیون و اداره کل ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی تا 7 ماه از سال 96 ریالی برای هیئت کستی استان زنجان نداده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه