اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن گشایش یافت

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن گشایش یافت
همزمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استعداد ۱۹ غرفه در حسینیه شتر خون شهر بروجن گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، فرمانده سپاه شهرستان بروجن در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حسینیه شترخون شهر بروجن افتتاح شد.

کیهانی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استعداد 19 غرفه شامل 9 غرفه صنایع غذایی، 7 غرفه صنایع دستی و 3 غرفه تولیدات فرهنگی است.

وی اضافه کرد: افرادی که در این نمایشگاه فعالیت می کنند از بسیج سازندگی سپاه تسهیلات دریافت کرده و توانسته اند در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشند.

کیهانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی تولیدات اقتصاد مقاومتی به مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به این که یکی از سرمایه های اصلی کشور جوانان هستند فرصت مناسبی فراهم شده تا با دریافت تسهیلات به اشتغال، تولید و اقتصاد کشور کمک کنند.

وی اضافه کرد: هر فعالیت اقتصادی که برای تحقق شعار سال براساس منویات رهبری انجام می گیرد تاثیر بسزائی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دارد.

فرمانده سپاه بروجن از برگزاری 110 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، نشست های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره های شهدا، ویزیت رایگان بسیجیان و همایش بسیجیان در 5 آذر از جمله مهترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

کیهانی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، ایستگاه های صلواتی، همایش سرگروه های ارودهای جهادی، برگزاری صبحگاه سراسری واحدهای مقاومت دانش آموزی و دیدار بسیجیان با ائمه جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج در بروجن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه