اخبار داغ

امروز در دانشکده هنر نیشابور صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی
دبیر سابق دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی از افتتاح نمایشگاه آثار منتخب دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی در دانشکده هنر این دانشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود اصغرنژادبلوچی در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با نمایشگاه آثار منتخب دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی عنوان کرد: 26 آثار نفرات اول تا سوم انتخاب شده و آثار قابل تقدیر در این دوسالانه در گالری دانشکده هنر نیشابور به نمایش در آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: این آثار علاوبر  نظر داشتن بر موتیف های سنتی و مذهبی (در هنر و ادبیات موتیف عنصری است که به صورتی نامحسوس در اثر تکرار می‌شود تا مضمون اصلی یا theme را قابل تجسم‌تر و قوی‌تر سازد) آثار خلاقانه ای که در آن از سایر علوم استفاده کرده اند یعنی تلفیق هنر با علم و مذهب از میان آثار دومین و سومین پوستر رضوی انتخاب شده است.

, theme,

 

,

 دبیر سابق دومین و سومین دوسالانه پوستر رضوی ابراز کرد: در ذیل جشنواره های سلسلة الذهب، دو رویکرد داشتیم که در بخش علمی پژوهشی جشنواره حدیث سلسلة الذهب و در بخش هنری جشنواره بین المللی امام رضا پوستر رضوی را برگزار کردیم.

,

 

,

 وی با بیان اینکه تلاش داریم تا دبیر خانه دائمی پوستر رضوی را در دانشکده هنر نیشابور راه اندازی کنیم، اظهار کرد: کیفت برگزاری جشنواره های رضوی در دانشگاه هنر نیشابور به قدری خوب بود که ما می توانیم سایر جشنوارهای هنری مثل تصویر سازی طراحی المان، روایتهای داستانی و پویانمانی داشته باشیم؛ اما طبق تقسیم بندی انجام شده تنها پوستر رضوی به دانشگاه نیشابور واگذار شده است.

,

 

,

اصغرنژادبلوچی گفت: امسال هم دانشکده هنر نیشابور میزبان برگزاری چهارمین دوره جشنواره دوسالانه پوستر رضوی است که فراخوان این جشنواره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

,

 

,

گفتنی است این نمایشگاه از 29 آبان ماه تا هفتم آذر سال جاری در گالری دانشکده هنر نیشابور برای بازدید علاقمندان باز است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه