اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن با حمایت از غرب‌گرایان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری نظامی کشور است

دشمن با حمایت از غرب‌گرایان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری نظامی کشور است
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف دشمن در موضع گیری ها، تضعیف عناصر ماندگار انقلاب اسلامی، خالی کردن نظام از روحیه دینی و انقلابی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند با حمایت از غربگرایان به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام نفوذ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ نشست روشنگری تحلیل مسائل سیاسی روز کشور با حضور ایرج کیانی، کارشناس مسائل سیاسی در مرکز علمی کاربردی استانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، کیانی به تحلیل مسائل سیاسی روز با موضوع برجام و روابط بین اللمل پرداخت.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در موضع گیری ها، تضعیف عناصر ماندگار انقلاب اسلامی، خالی کردن نظام از روحیه دینی و انقلابی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند با حمایت از غربگرایان به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام نفوذ کند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور افزود: برخی افراد انقلابی‌ ما امروز غافل از این هستند که چرا ما انقلاب کرده‌ایم و سستی و بی مسئولیتی همین افراد باعث طمع دشمن شده است، دشمن هنوز هم به دنبال سلطه بر این کشور است، اما این‌بار نه به صورت آشکار، بلکه به صورت پنهان، آن هم به وسیله عناصر سست‌عنصر نفوذپذیر.

ایرج کیانی با تأکید بر اینکه باید از برجام برای افزایش اقتدار نظام استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام، ایستادگی را معیاری برای اقتدار نظام می‌دانند و از نظر آنان این معیار عینی‌ترین و دقیق‌ترین ملاک است ولی دشمن نمی داند که ما در راه انقلاب فدائیان بسیار داده ایم و این بزرگترین ملاک ما می باشد.

وی با بیان اینکه ترامپ ایران ستیز است و از خروجی اعمال و تصمیماتش مشخص است افزود: یکی از کارهایی که مشخص کننده دشمنی ترامپ با ایران است، انتخاب ژنرال جیمز ماتیس به عنوان وزیر دفاع آمریکا است که دشمن سرسخت ایران است. ترامپ بدون سابقه سناتوری و فرمانداری، یک شخصیت متفاوت و متناقض دارد ولی از لحاظ ریشه فکری به محافظه کاران آمریکا نزدیکتر است.

به گفته وی، ترامپ به لحاظ مبانی فکری، به نومحافظه کاران وابستگی دارد و فردی است که سیاست های خارجی آمریکا را با راهبردی یک جانبه گرایانه دنبال می کند.

وی با اشاره به برجام خاطرنشان شد؛ معاهدات بین المللی الزام آور است و کسی به سادگی نمی تواند آن را تعلیق یا به قولی پاره کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه