اخبار داغ

برنامه های هفته بسیج در شهرستان بهار اعلام شد

برنامه های هفته بسیج در شهرستان بهار اعلام شد
بیش از 100 برنامه‌ متنوع فرهنگی، عقیدتی، پزشکی در طول هفته بسیج در شهرستان بهار در نظر گرفته شده که در این شهرستان برگزار می‌شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، برنامه های هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود. در این راستا بسیج شهرستان بهار برنامه های متنوعی در نظر گرفته که طبق اعلام برنامه ها از جمله مهمتربن برنامه های هفته بسیج در شهرستان بهار را می توان دیدار با امام جمعه، برگزاری اردوی حلقه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت، تجلیل از نخبگان بسیج در طول هفته بسیج، پیاده روی گردان الزهرا، برگزاری مسابقات ورزشی برای بسیجیان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

مختاری مسئول سیاسی بسیج شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم و اعزام تیم پزشکی برای ویزیت رایگان مناطق محروم از جمله برنامه های ویژه بسیحیان در این هفته در مناطق محروم بوده است.

,

وی ادامه داد: همایش فرماندهان و بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج، دیدار با خانواده شهدا ، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست های خبری و نشست های بصیرتی از جمله برنامه های این هفته است.

,

وی همچنین دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و شرکت بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه